NuMo: Helst:)
skönt med mål. Ännu skönare att det inte var något djävla superpass till en helt fri spelare. Visst var det ett bra pass, men det jag menade var att det var ett rätt "enkelt" avslut med folk framför mål.
LÖÖV!
Det var fan på tiden.
Jag antar att vi vann matchen med 1-0 nu då.
Gusse: Två gånger när AIK har en fri spelare framför mål är det Adrian Kempe och Hedberg som varit först där. Vad fan gör backarna då?
Sedan år ju Kempe den äldre fullständigt iskall.
J F K:
Vid första läget, där AIKaren skiter i att göra mål, så hade ju faktiskt Cumiskey målchans trettio cm. från målet. Någon måste ju ta hans plats när han sticker fram, för det skall ju backarna göra.
Redigerad kommentar
Berka: På dig låter det som om man ska dra ned tempo och vänta in motståndarna. Min erfarenhet är att det är mycket svårare än det låter då det är stor risk att man slutar åka skridskor och det ser ut exakt som mot FBK borta.
Modo håller på att sätta svenskt rekord i att inte träffa målet.
Redigerad kommentar
johan_MODO: Försöker man sig på grishockey lär man vara chanslösa. Givetvis måste man försöka det man tränat hela hösten och ingenting som man skulle få börja från noll ifrån. Så korkade är inte tränare som får ta över när någon blivit sparkad, utan vad sådana gör är att förändra detaljer. Man kan inte över en natt förändra någonting så radikalt utan det vore fullständigt hål i huvudet.
Jag hoppas att man spelar som mot Brynäs då andra perioden var bland det bästa jag sett Modo prestera i vinter, förutom då att varenda dj**el har laddat bössorna med blött krut.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Då får vi även punktmarkera Ramstedt, Melin, Pirnes, Steen och Liwing som alla har gjort fler poäng än vad Possler har gjort för Modo.
Årets sista match, är väl hög tid för vinst? Visserligen blitt målsnålt mot Gnaget, men vaddå, punktmarkera Janmark o kör på? Hur svårt skare va?
Ska det bli utsålt? Verkar inte så enl biljettläget, på den ENDA jul/nyårsmatchen. Isf väldigt dåligt, men men, produkten är väl inte bättre, just nu.
Haha Lööv verkar vara en skön jävel! Rolig att höra i intervjuerna. :-)