1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508317 inlägg · 4106 ämnen

Modo - Almtuna 17/10

« · 1843558 Till forumet

Sv: Modo - Almtuna 17/10
atomragnar:
Visserligen reklam för ett spel, men han kanske varit ute på marknaden ett tag.
Låst ämne

Tarasov: Han har ju iaf vänt SAIK tröjan ut och in på filmen, vad det nu betyder.
Låst ämne

atomragnar:
Att han är klar för oss såklart!
Låst ämne

atomragnar: Jag skulle inte kalla det mitt rykte, det är Nubbens. Jag skrev det här då jag antar att i stort sett alla ville veta det bara. :)
Komiskt att Mr madhawk skriver "Modo kretsar", Mer Timrå va? Haha.
Låst ämne

McFire: Det är klart, för oss du är ansiktet för ryktet! :)

Händer lite iaf:
www.modohockey.se/artikel/gbsuaj8wy-4ij6i1/
Låst ämne

Tarasov: Tror nog Mrmadhawk är en frekvent läsare på HS. Det är här det händer grejer liksom. 😉
Låst ämne

atomragnar:
Skadade sig Oscarsson igår? Ingen istid sista perioden enligt statistiken? Fö så fick Oscar Ö en passningspoäng men det var fel, det skulle varit Johan E ist.
Låst ämne

Tarasov: Åkte på en smäll i tilltrasslad situation i egen zon i andra perioden, lower body så att säga. Haltade till båset, grinade illa och kom inte in till tredje. Hoppas det inte var något större.
Låst ämne

Oscar Öhman lånas ut till Öviks Hockey
Låst ämne

Rytter:
Jag tänker på Norrlands hockeyn och vad det anbelangar Lövens ungdomsverksamhet så är det på väg att vända, det tar tid och det bör väll Du också börjat inse att det kan ta tid att vända en trend...
Sett att Du kommenterat liknande när andra skrivit liknande i eran bok här på HS och det är fritt, lika fritt som att komma med instick här
Låst ämne

Jaca:

På väg att vända?

Inte med i J20 Super elit, och efter klubbar som Sundsvall och Östersund i J20 Elit och på typ samma nivå som Piteå mfl. Sedan i J18 Elit ligger man långt efter toppen och på ungefär samma nivå som kramfors-alliansen och sundsvall.

Hur många spelare har ni i de olika landslagen?

Sedan borde ju du som Lövensupporter veta hur långt ner hockey står i stan, många ungdomar som väljer bort hockey där.

Så jag vill nog inte påstå att det är på väg att vända.
Låst ämne

« · 1843558