1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508524 inlägg · 4106 ämnen

Modo - Björklöven

« · 1953397 Till forumet

Sv: Modo - Björklöven
Axle San: Karlskrona är nog nyckelmatchen. Klarar vi den så blir det en spännade fortsättning på säsongen, annars blir det nog definitivt ett Waterloo i slutspelsserien.

Snart vet vi, brrrr
Kommentera

Gavelo:
Apropå twitter så tycker dr hockey skriver klartsynt, man får helt enkelt göra ett vägval om man nu vill har bort denna typ av situationer.
Kommentera

puffe:
Ja två riktigt bra matcher från vår sida är viktigare än själva placeringen i tabellen, även om jag tror att 6p kommer ge en topp -5
Kommentera

Gusse: Om många utvisningsminuter är vägen till framgång kan man ju undra varför ni spenderar så mycket tid med att gnälla på domaren här inne.

Så vitt jag kan se har Wernblom varit som högst 4:a i utvisningsligan och bara topp 10, 3 gånger genom hela sin karriär.
Kommentera

Hockeyoraklet: Ingen som påstått att utvisningar är nyckel till framgång. Men även en ofta utvisad spelare kan bli väldigt duktig. Sedan om Werner blir duktig får framtiden utvisa.

Sedan vet ju alla att domarna alltid är emot Modo ;-)
Kommentera

Gusse: jag är den siste att hylla någon domarinsats i hockeyallsvenskan. Förväntar mig nästan att någon klipper ihop en film av alla fantastiska felutvisningar. I vissa matcher är det svårt att hålla sig för skratt.
Kommentera

Tarasov: Slutspelet började mot Löven i fredags. Men vinner vi de 2 avslutande är vi sämst femma o har därmed 3 hemma-matcher. O efter slutspelsserien är det bara att vinna fler matcher än motståndaren. Hoppet lever!!
Kommentera

Robin Ztorken L: Om vi vinner de 2 matcherna så är vi MINST en placering upp, men teoretiskt kan vi då bli trea.
Kommentera

« · 1953397