1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507843 inlägg · 4106 ämnen

MODO - Brynäs 070130

« · 826916 Till forumet

Sv: MODO - Brynäs 070130
Jag undrar om det är nu nyss som serielunken började.
Kommentera

Wayne Gresky:

"Vi skickar även en tanke till Hellge ute på lossningen som missade denna fantastiska drabbning."

Hur mycket vill du låna? (-:
Kommentera

shinzawai: La ni förresten märke till att Blatny mer eller mindre sa (som jag tolkade det) att det var hans pappa som skickade honom till Nordamerika för att han festade för hårt? Hmmm...inte bra med de rykten som somliga försöker sprida ut...
Kommentera

Och så noterar vi att Rullstols-Hasse inte bara hann med ett par tre finfina "som helst" i sin text i gårdagens matchblad, utan på köpet också blandade ihop Joel Gistedt och Mattias Modig. Grattis.
Kommentera

Mano:

Skrattade när jag läste Lückners spalt, den måste ju Hasse spökskrivit.

Någon mer som tror jag som jag, eller har det smittat av sig på Harald också?
Kommentera

Mano: Vi har Hasse som huvudmisstänkt för den som snubblade av tv-kabeln i första perioden.
Kommentera

Wayne Gresky:

Eller drog ur säkringen, eller hur man nu ska uttrycka det..

För jag antar att det sammanföll med att hela jumbotronen slocknade?
Kommentera

Gidde: Det var inte långt ifrån hjärtattack där, när TV-bilden blev svart...huga, huga!

Men inte var det totalt strömavbrott i Swedbank, som dom sa på Canal+ när bilden återkom?
Kommentera

Mats Edström: Nej, en säkring löste ut. Trots att Proppskåpet är 15 mil söder om Swedbank.
Kommentera

Poffa:

ASG!
Kommentera

Mats Edström:

Nä, det var bara jumbon som slocknade, så dom körde tidtagningen i speakerbåset ett tag.

Och dom sa att det var en säkring, men nog kan Hasse ha snubblat på en kabel, det lär vi aldrig få veta... ;-)
Kommentera

Poffa: Hmmm...kanske läge att kolla vilken elleverantör man har???
Kommentera

Gidde: Nejdå, det var mer som kraschade. Bland annat lade kassorna av i Sportbarerna så att personalen fick föra bok medelst papper och penna.

O hemska tanke inför lördagen...
Kommentera

Lumber Jack:

Aha!

Jag satt på min plats så det visste inte jag.
Däremot var det väl det enda man kunde se hände, från sittplats va?

Tur kassan funkade i första pausen, för då köpte jag min första pilsner i SA! :)
Kommentera

Gidde: Det var i första paus som kassan inte fungerade i "vår" pub.
Kommentera

Poffa:

Aha!

I min så funkade det :)
Mums!
Kommentera

Gidde: Det var det lilla talltrollet Ann som läste över oss i går men hon lyckades bara delvis, tack och lov!
Kommentera

Mats Edström: MÄH! Vad menar du nu*visslar*...För övrigt så är det som jag skrev till dej igår...Hellre ser jag att ni vinner än Brynäs:) O vaddå ...jag gillar väll Modoiter..Än har du inte blivit förgiftad här ner då du fått nåt i dej va???? :)
Kommentera

Ann: Fast oavgjort hade tydligen passat bäst eftersom du drog ur sladden vid 0-0 så tidigt!? ;-)
Kommentera

« · 826916