1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507157 inlägg · 4104 ämnen

MoDo - Brynäs 26/11 2005

« · 626528 Till forumet

Sv: MoDo - Brynäs 26/11 2005
Huge: Du nog HS STÖRSTA Folkpartist, vi vänder kappan efter vinden!!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bäst idag: w:et och 65:an som visade fina takter på parkeringen. Nästan MoDo-klass! Roligast idag: Brynäsaren i pistage'grön tröja som lekte coolkille på bortastå. Underhållning:-). Tråkigast idag: vi syns nog inte nästa år...
Kommentera

Lumber Jack: Skiit!
Kommentera

Lumber Jack: Äh, bäst idag var väl ändå Hellström, Öberg och Tuominen. Synd att Hellström inte fick sätta något mål ikväll, han hade ju otaliga möjligheter.
Kvällens riddare: Den lilla folksamling med westerlind och Selander i spetsen som tog sig an det svåra uppdraget att kontrollera halvljuset, som tydligen av någon konstig anledning glömts på under två periodpauser. Tro när certifieringen kommer?
Kommentera

Paddan: Öberg var ju fantastisk. Nyss så firade han ett par hundra matcher i modos dress utan att göra ett enda mål, plötslig gör han ett, han var fantastisk resten av matchen. Hellström ändå ett bra val.
Kommentera

Paddan:

Är det inte så att Lückner lyckades komponera ganska bra kedjor på det stora hela ikväll?
Kommentera

knaskamilla: Det kändes i varje fall som så, eller så var det som så att Brynäs var så dåliga att det knappt spelat någon roll hur han matchat laget. Äh, förresten jag tror på oGreen-effekten som den utlösande faktorn
Kommentera

Hawerchuk: " Vi vann, ni förlorade. Om vi sammanfattar på det viset, känns det bättre då?"

Ja, det var iaf en objektiv sammanfattning.....
Kommentera

Huge: I only say Frank "Big M" Maholovich.
Kommentera

milton: Youre a fucker!
Kommentera

Huge: Du får lägga till #6 Enströms skott i insidan av stolpen också i ditt resonemang.
Kommentera

Vad hände med Mårten igår..blev han bänkad eller skadade han sig..blev bättre fart på MODO när han å Gästrin inte spelade iallefall
Kommentera

Paddan: Hellas, Pasi och Öberg kändes helt rätt. En fjärdeline som inte bara går in och köttar utan ävan kan hänga in balja eller två. Har Pasi hittat hem där?
Kommentera

Lumber Jack:

En tredjekedja, menar du väl?

Kommentera

Poffa: Nej, då hade jag ju skrivit det.

Ps. The Real United leder tydligen mycket övertygande.

Kommentera

Lumber Jack:

I så fall undrar jag vilka som ska ingå i tredjekedjan? Och spelade vi med en förstakedja, en andrakedja och en fjärdekedja i går?

Kommentera

Poffa:

Jag gissar på att tredjekedjan är Green och Gästrin och någon tredje kille.
Kommentera

knaskamilla: Varför inte Foppa?
Kommentera

knaskamilla:

Var de det igår också?

Kommentera

Poffa:

Det vet du väl att de inte var? Men jag tänker mig att det var så LJ tänkte att det ska se ut framöver.
Kommentera

knaskamilla:

Om vi spelade med en första, en andra och en fjärdekedja igår också, så måste ju några varit tredjekedjan. Och då kan det väl varit Green, Gästrin och någon till som var det. Eller?

Kommentera

Lumber Jack:

"The Real United leder tydligen mycket övertygande."

Ja, de vann ju med 2-1. Skönt när rätt lag vinner.

Kommentera

« · 626528