1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507897 inlägg · 4106 ämnen

MoDo Dam

« · 1616192 Till forumet

Sv: MoDo Dam

Monno: Hedervärt så. men någon måste hängas, om det skall verka seriöst.

Jag blir bara med farbannad och skamfull ju mer jag tänker på det. hittar inga urtsäkter alls. Enda turen är väl att vi inte vann pga. av mätning. En eller ett par mm. fel av hålen i masken. Va i helv!! Vad är det för människa?

Redigerad kommentar

Kommentera

NuMo: Som du säger så är det lika pinsamt att vinna efter mätning som att förlora efter mätning. Hur många av åskådarna kommer tillbaka nästa gång det är final för Modo Dam?
Kommentera

Carl Lejonkräk: Nu tror jag du överdriver. Det var riktigt illa och skämskudde, men jag tror inte det i det långa loppet påverkar särskilt mycket gällande intresset.
Kommentera

Jaha, igår tog det slut för damerna. Gör man inga mål, vinner man inte. Gäller både dam & herr, junior o alla ligor/lag.  Linköping verkar starka, när de nu kom igång igen ( 1 förlust på 1 år!!), så tar de väl hem Guldet.   Hur ska MoDo's (samtliga)  lag kunna få igång målskyttet ? Mental coach?  Stig Wiklund, kan han få dem att se nätet, istf målvakten?
Kommentera

http://www.allehanda.se/ishockey/riksserien/landslagsspelare-i-modo-pa-vag-bort

Luleå är och rycker i både Emma Nordin och Erika Grahm. Snacka om pungspark för Modo Dam om dom drar till Luleå... Förra året tappade man en toppmålvakt och poängbäste spelaren, och att sen tappa dom två poängbästa även denna säsong (+ att den ena är kapten!) vore oerhört tungt. Framförallt med det unga lag man har.

Kommentera

Monno:

Modo verkar ju ha inlett en  lyckad damsatsning. Så nu är det dags för de andra klubbarna att skörda frukterna av mödan.

Kommentera

Erica Grahm bryter alltså olyckligt foten mot DIF och det var den säsongen det.
Snacka om att hon haft ett riktigt skit år.
Kommentera

Monno:
Trist. Nån som läst hennes bok?
Kommentera

Må bästa lag vinna ikväll Modovänner!
Kommentera

ante08:
Bäst vore ju att båda lagen spelar i SDHL!
Kommentera

« · 1616192