Frisco:Barometern pekar nästan mot fullsatt, eller tolkar jag den för välvilligt? Intet nytt om de tvenne day-to-day-spelarna?
Lumber Jack:
Då måste jag springa snabbt från tågstationen så jag får tag i en golden ticket från Norrtåg/Modo Hockey, hahaha!
Referee(s) | Sören Persson, Mikael Nord | |||||
Linesmen | Jimmy Dahmén, Emil Yletyinen |
MODO Hockey
Goalies
32. Tellqvist, Mikael
1. Forsberg, Anton
1st Line
55. Tollefsen, Ole Kristian
51. Ahnelöv, Jonas
44. Danielsson, Nicklas
24. Sundström, Niklas
10. Skröder, Per-Åge
2nd Line
22. Pöck, Thomas
3. Lehtivuori, Joonas
23. Svensson, Björn
18. Ritola, Mattias
14. Kalus, Petr
3rd Line
27. Skinner, Brett
28. Cedergren, Patrik
26. Forsberg, Kristian
19. Schremp, Rob
17. Madsen, Morten
4th Line
35. Westin, John
62. Hari, Janos
13. Andersson, Fredric
25. Hedman, Anton
Frisco: Laget ser välkomponerat ut förutom att Hari och Kristian Forsberg borde byta plats med varandra.
Om man haft ett hjärnsläpp och planerat hela sin dag utifrån att matchen ska börja kl 15, har man tappat en timma eller fått en extra timma när man upptäcker att den börjar kl 16?
Det borde innebär att matchen slutar en timma senare än vad jag planerat också. Dock vet jag inte helt säkert så jag återkommer gällande det.
Lumber Jack: Tidsaspekten börjar vara överkomlig. Fan vad det är mysigt nu. Vi kanske förlorar, men det är så här det skall kännas. God chans. Allt kan gå åt helvete.
Ulf säger att det är viktigt att göra mål. Pucken måste till mål, det är bara då det blir mål. En fantastisk intervju.
Andreas blir intervjuad. Det är viktigt att vi vinner, säger han. Tråkigt att han inte är i Modo, tänker jag. Han tycker sig veta hur han skall knäcka Modo-skalet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Berka: Granit mot krita just nu.
Sparkbedömningen är felaktig. Det finns ingen medveten sparkrörelse, enligt mig, men hela regeln är löjeväckande.
NuMo:
Inte bra alls. Sen verkar Tellan något skakig idag, tyvärr.
yngwie: Typiskt Modo. Det går inte att svika fler än vad vi är på läktarna just nu.
man passar på att spela arrogant.
Berka:
Äh, det är 40 min kvar. Långt med tid att göra två mål på.
NikkiNine:
Japp, vi har ju slagit FBK förut med 10-3 med ett kvalseriegäng. Kanske blir det tvärtom denna gång. 3-10 och vi vinner guld i slutändan. FBK får kvala...
Dream Team:
Eran nya tränare har inga planer på att laget ska lägga sig ikväll hoppas jag?!