Monno: Vad blev det av allt detta?
427 utvisningar å spel 3 mot 3 ? ;) Nämen det hördes som att det var struligt å rörigt, med domslut å annat!
J F K: 3:e gången som webbkomentatorn kallar kristian djoos för pär djoos ;)
svårt dedär :P
Berka: Två skott från Regehr hann vi med. det andra tog i axeln på Holmqvist. Det första vet jag inte, kanske var det bara en miss Synd, vi skulle suttit fint med ett mål där.
Skröder är nöjd med domarinsatsen.
Gud vad glad att jag inte är brynäsare, eller iaf inte här på HS, jag har aldrig någonsin sett så många korkade å barnsliga individer som dessa, jag råkade titta in i deras bok för att se vad de tycks om kvällens match, men det var som att kliva in på dagis tamefan, att deras moderatorer orkar ha det så är ju helt otroligt.
Detta kan jag säga gäller inte alla brynäsare , det finns faktiskt ett fåtal som det går at snacka hockey med på ett vuxet och trevligt sätt
Zappaholic: Självinsikt, hur mycket vi än skulle gnälla så ligger vi efter er, ni gnäller ju på varandra när inga andrea orkar lyssna.
bara titta in i eran bok just nu.... 50 skribenter och 45 som gnäller om allt som berör modo och hyllar allt som berör brynäs =)
atilla: Erat, jajjen mfl.
Lägg ner nu va, vi har fattat att ni är 10 år gamla
Berka: Gud vad glad att jag inte är en modoit :)
för om ni inte skulle ha Foppa eller Näslund som betalar allt så skulle ni inte ha någonting.
Heart of hockey BULLSHIT!!!!
Sjukt vad modopubliken gråter för varje liten sak brynäs gör på plan. En gnällgare publik finns då fan inte.
Filmare
Berka: Nu kan ni inte skylla på domarna längre...två fem mot tre lägen.
Ja vad fan...det är de två största forumen på HS, lite trashtalk är väl inte så farligt.
Sen kramas vi efter matchen...
Zappaholic: Jag skyller aldrig på domaren å det var längesedan jag såg någon här göra det.
jo klart det ska vara trachtalk men då ska det vara på en bra nivå, komma in å peka ut nåns lag spelare för att vara ovacker är väl knappast en nivå som passar här?
BIF96: Du ska inte tro på vad dina brynäskompisar säger hahaha
#lurad#