Vill man köpa en jubileumströja och minnas denna misär?
NuMo: hade vi bara kommit upp i normal standard så hade vi vunnit rätt enkelt, men tyvärr är detta en av säsonges sämre matcher!
Modo har en riktigt hög högsta nivå, men även en riktigt låg lägstanivå.
Gusse:
De fyra lagen närmast framför oss i tabellen tar poäng ikväll och på fredag ska vi till Skellefteå och göra bort oss.
It's a long way to the top...
GRATTIS MODO!!
Vilken uppvisning för den trogna publiken, och vilken hyllning till hedberg!
PINSAMT
Jag tycker att K-fopp har varit en av de mest framfusiga den här matchen.
Vi har för många osynliga i övrigt. Vart är Susse, Skröder, Danielsson?
bisterfinnen: aj då!
JAAAAAAAAAAA uffe coachar , ritola,schremp,axelsson
Berka:
Haha, Jens måste träffa en brynäsare som står på sidan om målet för att slutligen få in den. Grattis Jens, du har nu en målprocent på 0.0025% av dina skott!
Kom igen nu Modo, lite flyt nu då!
Bra att arbetsmyrorna får lite resultat. Hoppas våra förstaformationer tar rygg på det.
saxat från brunäsboken
Hahaha måste vara dagens bästa.
NikkiNine:Uffe sa innan match att man ville ha igång schremp bättre, ja men så varför sätter man han då med hari som knappt är given i laget och kflopp som borde spela med modo´s damer ist.? Skröder har slagit 5-6 indianare och har inte stått för något direkt lyft i den kjedjan, så varför kastar man inte om och testar när vi ändå spelar uselt?!
Fullsatt, jubileum, man möter ett brynäs som saknar några vassa namn, denna match ska vara 3 poäng men just nu finns det just inget som pekar på de!
Bad_Brett:
Han borde få barn med Tarkki, hans plock var hyfsad.
Men jag håller med, mardrömsmatch verkligen...
Wayne Gresky:
Precis min åsikt. Inte Ullmarks fel att han får stå, det är en taskig situation och han har en bit att gå innan han är på Elitserienivå.
I övrigt så spelar ju hela Modo pissuselt. Schremp har varit fruktansvärt anonym och nu får han dessutom inte spela på tio minuter. Fan-fucking-tastic.
NuMo: ska det vara så svårt att göra mål?
Jag förväntar mig drastiska ändringar i kjedjorna inför 3:e annars har mitt lilla förtroende för ulf´s sätt att coacha laget helt borta!
Han MÅSTE ju se att 2,3 och 4:e kjedjan inte kommer någonstan trots att man möter ett för kvällen mediokert lag,
Att ha kflopp i PP när han inte står framför mål är väl ändå helt bortkastat, eller att ha skröder på blå är totalt fel, och schremp är han med idag?
henkelainen:
...Vilket han har gemensamt med 99,9% av alla andra butterfly-målvakter.
Ullmark har fått en riktig mardrömsmatch. Han får stå sysslolös största delen av tiden. Då är det inte enkelt när spetslirare som Järnkrok och Wännström sätter stenhårda handledare i krysset.
Det är givetvis inte acceptabelt att ge ett skickligt lag som Brynäs så många två-mot-en-lägen.
HERREGUUUUD, vårat PP är hemskt!
FITTA hur fan ska vi kunna vinna hemma????
Byt målvakt för fan
Hasse Andersson briljerar med att kalla vår lagkapten för Tollefson, det tog även 8 sekunder innan dom började spela reklamen för Ekholms bil...
När allt nu nästan är som vanligt igen efter jul så fattas bara en 4-2 ledning inför tredje perioden som vi kan tappa till 4-6.
Modoit tills jag dör. <3
Berka:
Förövrigt har äntligen hittat namnet på K-fopps lookalike, Jens XP!
yngwie: mycket bra!
Årets skämt kan vi redan fastslå är att sätta kflopp med hari och räk, snacka om bortkastat.
madsen med axelsson och ritola är inte direkt mycket bättre.
Och modo fortsätter att dra på sig utvisningar... FAN SKÄRPNING NU!!
Berka:
Byström, riktigt bra skulle jag säga. Så gör han ett misstag just då.
skröder flytmål..
fan han måste lägga av att åka in i zon, vända ut stanna och slå indianare tvärs med blålinjen, det blir ju spelvändningar varje gång en motståndare får pucken...
precis de som låg bakom deras första, skröder kastar bort pucken innanför offensiv blå
Berka: Skröder gör ett Salmingdroppskott.
Nä, det var det inte, men mål det blev det.
Berka:
K-Fop har lurat dom flesta. Han är egentligen K-Flopp.