1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

504722 inlägg · 4100 ämnen

MoDo Hockey - Djurgårdens IF 2011-10-29

« · 1420137 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF 2011-10-29
Gusse:

Kommentator: Björn Oldeen
Expert: Arto Blomsten

Duger...
Kommentera

J F K:
62. Hari, Janos

13. Andersson, Fredric

31. Axelsson, Dick

Spelar ihop idag
Kommentera

Gusse: Dock bättre än han som kommenterade mot Brynäs som inte kan ha sett matchen. Annars är nog Åke Unger den absolut sämsta av de "professionella" kommentatorerna. Dvs, de som regelbundet jobbar med det och inte är några lokala förmågor som kastas in på extrakanalerna.
Kommentera

J F K: Jag tror vi riskerar att få Åke Unger idag.Han förstör varje sändning.Han sitter och gissar och pratar hej vilt utan att ha grepp om nånting.
Kommentera

yngwie: Jag håller med. En förutsättning är ju att han kan göra sig själv rättvisa.
Kommentera

Så Dicken ska spela ikväll. Kan inte förstå varför när han inte kan göra sig själv rättvisa och bara åker och irarrar omkring.
Kommentera

MoDo Hockey - Djurgårdens IF 2011-10-29

Headcoach Ulf Samuelsson

- Det kändes lite snöpligt att bara få med sig en poäng från Linköping. Inte bara snöpligt utan även orättvist. Vi var värda ett bättre utfall.

- Grabbarna spelade bra. Kämpade och slet matchen igenom. Vi var också kreativa i anfallsspelet och gjorde två riktigt snygga mål. Samtidigt hade vi inte direkt medstuds i samband med Linköpings mål.

- Fortsätter grabbarna att jobba som senast så kommer belöningen att komma. Det är jag helt övertygad om.

- Nu ställs vi mot Djurgården och jag är säker på att vi kommer att möta ett revanschsuget motstånd efter vår seger i Stockholm tidigare under hösten. Jag tycker för övrigt att den matchen var en härlig hockeymatch. Hög intensitet och bra hockey.

- Samtliga spelare är tillgängliga.

Truppen

Målvakter: 1 Forsberg, 32 Tellqvist.

Backar: 2 Westin, 3 Lehtivuori, 6 Byström, 8 Hersley, 22 Pöck, 34 Meyer, 51 Ahnelöv, 55 Tollefsen.

Forwards: 10 Skröder, 13 Andersson, 17 Madsen, 19 Schremp, 24 Sundström, 25 Hedman, 26 Forsberg, 31 Axelsson, 33 Hannula, 35 Westin, 36 Nyström, 44 Danielsson, 62 Hari, 67 Samuelsson.

Kommentera

« · 1420137