1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

504349 inlägg · 4100 ämnen

MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma

« · 2738891 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
biff1: Jo, nivån när man är som bäst kallar man för ens högstanivå. Okej, då är det väl ännu mer bevisat att Olles högstanivå är lägre.
Kommentera

modomille: Ja, och jag tror EK hade presterat som Söderström om han spelat i Skellefteå.
Kommentera

biff1: vill inte vara elak men dina hockeykunskaper verkar vara -1000.
Kommentera

SPOODI: Är det därför jag är före dig i MatchTipset? 😉
Kommentera

biff1: ånej för matchtipset är så seriöst. Vinnaren av matchtipset kan hockey!
Kommentera

biff1: Fast ens högstanivå baseras ju inte på en match med flyt...
Fabian Brunnström gjorde hattrick i sin första NHL match. Har han då högre högstanivå än typ Zuccarello? (Han kanske gjort nått hat trick men kom inte på nån annan bra NHL spelare som kanske inte gjort hattrick.)
Kommentera

Monno: I dignitet och CV är skillnaden mellan Lassi och OEK mindre än mellan Lassi och Larmi. Sällan man ser en VM-förstakeeper från en stark hockeynation göra flera SHL-säsonger i rad. Otroligt att Växjö lyckats behålla den killen.
Kommentera

Jag har haft misstankar om att biff1 är ett troll. Efter de senaste inläggen är jag övertygad om det.
Kommentera

Wauzsig: nya prästen/bonden?
Kommentera

Peja: Larmi började VM som andremålvakt och Lehtinen var tredje. Sedan blev Larmi första för att den tänkte förstemålvakten var inte bra nog.

Skillnaden mellan OEE och Lehtinen är givetvis större än mellan Larmi och Lehtinen.
Kommentera

J F K: Larmi har stått 9 VM-matcher med lysande statistik. Att överhuvudtaget bli uttagen är häftigt men Larmi har visat att han håller hög internationell klass, det har inte Lassi.
Kommentera

« · 2738891