Referee: | Vinnerborg, Marcus | ||||||||||
Linesmen: | Ahlström, Anders | ||||||||||
Larsson, Robert |
MODO Hockey | |||||||||||
| |||||||||||
30. ZAJKOWSKI, Michal | |||||||||||
Goalkeepers | 45. MALEK, Roman | ||||||||||
| |||||||||||
1st Line | 7. TIMANDER, Mattias | 44. SONDELL, Daniel | |||||||||
10. SKRÖDER, Per-åge | 39. SVARTVADET, Per | 36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats | |||||||||
| |||||||||||
2nd Line | 48. PIKKARAINEN, Hannu | 5. JONSSON, Hans | |||||||||
13. TUOKKO, Marco | 27. GREEN, Josh | 15. SALOMONSSON, Andreas | |||||||||
| |||||||||||
3rd Line | 2. WESTIN, Jens | 4. MOJZIS, Tomas | |||||||||
11. ENSTRÖM, Thomas | 29. MOLINDER, Andreas | 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | |||||||||
| |||||||||||
4th Line | 17. LARSSON, Eddie | 47. BONSAKSEN, Alexander | |||||||||
16. ERIKSSON, Adam | 26. FORSBERG, Kristian | 22. MATTSSON, Joakim |
shinzawai: Visst är det dåliga passningsspelet ett problem, men det största problemet är ändå bristen på fart. Med spelare som åker sig till fria ytor blir det enklare att slå passningar, som det är nu finns det ingen som åker skridskor in i den öppna ytan, utan passningarna tvingas ofta gå till stillastående spelare.
Så jag tycker nog det är farten som gör att vi inte får ordning på passningsspelet, inte tvärtom.
MorganaLefaey:Jag håller inte med om det du skriver först.
En födsel kan väldigt fort bli f-n så mycket mer och värre än vad någon förutsett så att man vill vara med sin partner genom detta ser jag som helt naturligt. Skulle nog tyckt det var värre om han åkte på match under detta.
Nu vet jag inget om omständigheter kring och ev ETA för denna födsel men det är ändå bara hockey vi talar om.
Lumber Jack: Bröderna A hade varit precis vad MODO behövt. Glöm Green, glöm Haydar, glöm Foppa. Med Abbots i laget hade vi haft två producerande kedjor (förutsatt att Susse blir frisk).
Ecke, det beslutet kan mycket väl vara det som för MODO ner i skiten. Jag hoppas innerligt att du är nöjd.
Jag spelar ungefär 1 gång per år. Mina satsningar på Matchen ikväll:
3-1 : 30 kr
5-2 : 30 kr
8-2 : 10 kr
2-8 : 10 kr
8-3 : 10 kr
3-8 : 10 kr
Modigt va? Jag kan bli rik ikväll :-)