1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514950 inlägg · 4114 ämnen

MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-01-07 Hemma

« · 2799725 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-01-07 Hemma
Zource: Karlin lägger nog ner sjukt mycket tid på jobbet med dålig sömn som resultat. Detta läge måste vara påfrestande för honom.
Låst ämne

Greg P: En vacker vårdag kan ni gå upp. Allt är möjligt i sporter med is och skridskor.
Låst ämne

Costanza: Hoppas han inte går under pga jobbet. Bäst att hoppa av i tid. Det är trots allt ”bara” hockey det handlar om.
Låst ämne

Costanza: Bra för Woods att få sitta vid sidan nån match. Får hoppas på liknande effekt som Rundblad och Bernhardt. Släng in honom bredvid Sam eller LP senare och försök få igång honom.

Delikat situation med LP för övrigt. Ett jäkla flow i Östersund just nu och verkar trivas väldigt bra i den omgivningen. Frågan är om han ska fortsätta bygga upp sig där nån match till. Tänker att när vi väl plockar hem honom så stannar han resten av säsongen.

Sam, Niederbach, LP, True kan fungera som centrallinje om vi hittar fungerande formationer.
Låst ämne

Costanza: Tur man är tvärtom. Läste att om man är 20 min på toa varje dag så är det 2 extra veckors semester per år. Jag har nog minst 3 veckor extra
Låst ämne

Hank: Du kan förmåner. Har ju sagt att folk tar alltid igen företagsregler på nåt sätt. Det var faktiskt nån som stämde Länsstyrelsen eller annan myndighet för de 10 min det tog att få igång dator och tidrapporteringsprogrammet (stämpelklocka typ) på morgonen. Gillar den grinige gubben.. Kan ju ha varit USA nu när jag tänker efter, haha!
Låst ämne

Costanza: Jag tycker man borde få friskvårdsbidrag för situpsen man gör varje morgon man kliver upp ur sängen
Låst ämne

LP toppar skytteligan i Östersund. 7 mål på 11 matcher.
Låst ämne

KB:

LP och TJ inför vårt negativa kval kan bli en halv räddning,
De kommer in laget med lite positiv energi?!
Låst ämne

Wauzsig: Är ett betydligt bättre facit än alla andra 06:or i ligan. Draftplaceringarna ljuger inte sett till åstadkommanden denna säsong.
Låst ämne

Wauzsig: Men har han gjort 7 mål på 5:27 min borta mot Brynäs? Det har MoDo.
Låst ämne

Costanza: Har videon inom räckhåll nu. Den förlorade arken
Låst ämne

puffe: Hahaha! Jag har stressat upp dig. Bara sköna 5 minuter på tjock-TV i Sollefteå på 90-talet. Härligt minne..
Låst ämne

puffe: Nu ska jag besöka din musiksida. Ibland blir man trött på hockey..
Låst ämne

Hank: Det jämnar ut sig.Det jobbar du lätt igen efter att ha tömt tarmen!
Man blir lätt ofokuserad när man är nödig, skygglappar på sas.
Låst ämne

Domsjö: MoDo borde ju bara ösa på nu! Fullt ös, ansvarslös!
Låst ämne

« · 2799725