Redigerad kommentar
MODO Hockey | |||||||||||
| |||||||||||
30. DAHLBERG, Nicklas | |||||||||||
Goalkeepers | 32. TARKKI, Tuomas | ||||||||||
| |||||||||||
1st Line | 2. WESTIN, Jens | 12. JOSEFSSON, Daniel | |||||||||
13. DIMITRAKOS, Niko | 39. SVARTVADET, Per | 25. HEDMAN, Anton | |||||||||
| |||||||||||
2nd Line | 3. TIMANDER, Mattias | 47. BONSAKSEN, Alexander | |||||||||
44. DANIELSSON, Nicklas | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 10. SKRÖDER, Per-åge | |||||||||
| |||||||||||
3rd Line | 8. COOK, Charlie | 55. TOLLEFSEN, Ole kristian | |||||||||
26. FORSBERG, Kristian | 93. RITCHIE, Byron | 17. MADSEN, Morten | |||||||||
| |||||||||||
4th Line | 49. TRYGG, Mathias | 5. JONSSON, Hans | |||||||||
6. HÄGGSTRÖM, Magnus | 87. ROSÉN, Robert | 28. BLOMQVIST, Jacob |
Redigerad kommentar
spud: Med här menar jag HS, sluta vara så inskränkt.
Och du undrar vad jag har ut av att sitta och klaga på Kuben här inne. Svaret på det är nog samma svar som på frågan "Varför sitter du här och gnäller på de som gnäller på Kuben".
spud: Jag skrev ju det, du lyckades få det till en sådan tolkning eftersom du utgår från att Kuben bara gör dåliga matcher om han blir påverkad av publiken eller spelarna.
spud: Hur fick du till den tolkningen? Ja just ja, du har ju fått för dig att Kuben bara gör dåliga matcher om han blir påverkad av publiken eller spelarna.
spud: Det är klart vi kan påverka. Publik och media har en fruktansvärd möjlighet att påverka och just nu är Kuben i gungning. Han får mängder med kritik för sin behandling av Ward och om han fortsätter hamna i blickfånget för media kommer han till slut vara så pressad att det inte går att fortsätta längre.
Därför ska vi påverka Kuben på alla sätt vi kan ikväll. Det ger dessutom en extra fördel, det piskar upp stämningen i FC.
spud: Acceptera hit och acceptera dit. Kuben har visat i flertalet matcher i år, inte bara Modomatcher, att han är en jävla Anders Frisk-wannabe. Han vill vara den som står i centrum och det är ingen bra egenskap som domare.
Att Kuben kommer döma en massa matcher till under den här säsongen är säkert sant, men oavsett det kommer jag fortsätta ifrågasätta honom som domare.
Och en sak till, han är definitivt sämre än de flesta andra ES-domarna, numer.