1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

« · 1516231 Till forumet

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Dags för en ny match mot länskollegorna.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

J F K:Varför göra en matchtråd på denna match för? Jag menar vi kommer väl allihopa vara i Fjällräven Center i morgon ändå :)

Kommentera

Pettan:

Jag sitter i alla fall på sektion 406 rad 4, plats okänd. Voodoo Modo!

Kommentera

Icing-Ove:Själv sitter jag som alltid på 403 !
Kommentera

Pettan:Jag brukar skriva fast jag är på plats. Ok, att modo har ett katastrofalt uselt trådlöst nät, eller egentligen är utrustningen bra men kopiöst underdimensionerad.
Kommentera

Vi får hoppas att grabbarna i vårt jumbolag tar sig samman idag och lyckas mobilisera den kraft som behövs för att skaka mittenlaget vi möter. Själv ska jag göra mitt genom att konsumera restaurangprodukter i syfte att stärka klubbens ekonomi. Å mä schållft.
Kommentera

Lumber Jack: Det kommer alltså att bli slut på Lord Kulvert i baren idag.
Kommentera

Paddan:

Blir en målsnål vinter...

Kommentera

Här har vi åtminstone rätt tråd.
Jobba!
Kommentera

Håll ut nu sista minutrarna! Hur många matcher har vi vunnit på raken mot Timrå om vi vinner denna förresten?

Edit: Fittrövbögkukhora!

Redigerad kommentar

Kommentera

spud: Bra. det är dig vi skall falla tillbaks på när det gäller bra omdöme. Nu är vi fan i rätt tråd.

Vad är det för konstig matchbild. Modo är mediokra. Timrå är menlösa.

Lite roligt att det är just Molinder som gör mål nu.

Borde vi inte vinna det här lätt egentligen?

Kommentera

Fast kameramannen och kommentatorn är oense.

Kommentera

NuMo: Spelar ju dock ingen roll...

Onödig utvisning av Timrå, bra läge för Es bästa PP lag nu!

Kommentera

Patrik Källstr: Vi är totalt uddlösa matchen igenom. Trots att vi är bättre än menlösa timrå så behöver timrå inte be om ursäkt för det här.
Kommentera

Kan inte Temmrå bara åka ur, menlösa pisslag
Kommentera

Patrik Källstr:

Fast förankrade i botten...
Kommentera

NuMo: På vilket vis var vi bättre än Timrå?
Kommentera

Grattis till en poäng!
Kommentera

Monno: Precis. Ni var inte bättre alls. Helt jämnt.
Kommentera

Monno: För att vi förde matchen och skapade bättre och fler chanser  trots allt. Det är min uppfattning, vad du tycker är upp till dig. Vi tappar matchen mer på eget grepp än på timrås initiativ. Däremot behöver inte timrå be om ursäkt för sin effektivitet. Varför skulle de det?
Kommentera

Bragd-Birger: Tack för jinx! Detta bådar bra för fortsättningen, nu kanske Timrå fansen får lite för mycket hopp i onödan? :)
Kommentera

NuMo: Jag tycker Timrå gjorde sin sämsta match på 10 år.
Kommentera

Patrik Källstr:

Måste tyvärr säga att Samuelssons coaching är det sämsta med Modo just nu, och det säger en hel del.

Tyvärr var nog Macke dessutom betydligt bättre på att spela hockey än att bygga hockeylag.

Att spelare som Madsen, Forsberg, Muller får så mycket speltid gör att man redan nu fruktar en riktig ökenvandring i vinter. 

Ni som kan hockey, berätta gärna för mig vilka som ska göra de dryga 150 målen som vi kommer att behöva i vinter?

Kommentera

Bragd-Birger: Jag skulle till och med säga att det var den sämsta sedan säsongen 81/82. Tur att vi mötte ett ännu sämre lag, annars hade det kunnat sluta illa.
Kommentera

Patrik Källstr: Rättvisa. Ha ha fy 17 va skönt. Önerud..tjoff smack pang. Go natt! Ha ha ha
Kommentera

Bragd-Birger: helt rätt birger!
Kommentera

Bragd-Birger: Vilket bekräftar min tes.
Kommentera

Sawchuk: det är aldrig för sent att ge upp!
Kommentera

El Maco: verkar vara kvällspromenadstid. Mycket skvättande :)
Kommentera

Jag satte iaf mitt livespel, Modo först till 2 puckar! :) Hade dock varit skönt med fler poäng!
Kommentera

Sawchuk: Haha härlig syn på livet.
Att spelare som Forsberg, Madsen och Marcinko(stavning) får mkt speltid, kalla mig gärna dum nu, men det kan ju bero på att vi saknar två topp centrar? Eller vad tror du?

Vi har inte så många centrar kvar att välja på direkt. Hade personligen gärna sett att Hari fått lite chanser som center högre upp i hierarkin men verkat inte bli så..
Kommentera

Sawchuk: jag såg på hockeykväll att två av Timrås mål var tavlor av Starkbaum, var han så dålig som Rönnqvist och Boork hävdar?

Redigerad kommentar

Kommentera

NuMo: Nä jag tkr inte vi förde matchen direkt. Dock har vi skickligaste spelare. Så mer finns rena chanser än timrås grisande.

Men förstår inte vrf backarna ska backa in å mål hela tiden? Som på sista målet, vrf åker inte Torp ut emot timrå spelaren? Nån som är fuktigare å hockey kan kanske förklara fenomenet?
Kommentera

Monno: Ett tecken på att utespelarna inte litar på målvakten kanske?
Kommentera

Monno: Kan någon förklara varför Modo ska passa pucken hela vägen in i mål?
Kommentera

NuMo: Molinder? Var det den där som var alldeles för dålig för att ha rätten att spela i Timrå?
Kommentera

Berka: Har väl drabbats av Real Syndromet som IFK Göteborg

Redigerad kommentar

Kommentera

Ni har en grym klack! Tog förlusten så bra så nu låg dom i bakhåll och kastar sten på Timrå SK's buss :D
Kommentera

Patrik Källstr: Jo
Nä vilken fruktansvärt värdelös match, jag ångrar faktiskt att jag la ut på 2 biljetter för Att bevittna detta "skämt" till match!

Skröder och sundström, har dom glömt försäsongsträningen?
Kommentera

jens_88: Måste få säga att jag är grymt imponerad av Modo. Timrå däremot gjorde nog sin sämsta match den här säsongen.
Kommentera

Jack Daniels: Vad är det för fel på dig/er... Så fort ni vunnit en match så sitter ni här och kränker oss, är du helt jävla störd?

Uppför dig eller kliv ur denna bok!!
Kommentera

Berka: Det är kanske ni som ska uppföra er. Vet du vad ni håller på med i Övik? Nä trodde väl det?
Kommentera

jens_88: småfittorna kastar sten detta ger gamla minnen från björklöven i början av 90-talet!
Kommentera

Jack Daniels: Nu tycker jag min herre gått för långt! Om du är sur på de som kastar sten får du väl åka till Övik och ta hand om det?
Kommentera

Berka: hahaha puss, ta hand om dina bröder/systrar/kusiner/mammor (ja faktiskt) ist för att klaga på oss.
Kommentera

Berka: Jag är väldigt noga med mitt postande på internet att allt ska i rätt fack, och nu diskuterar vi Modo's supportrande?

Kommentera

Patrik Källstr: Så lite ord här är värre än poliseskort ut från Övik?
Ok sorry ni är verkligen sorgliga..
Over and out.
Kommentera

Berka: Så vi kränker er? Men snälla nån. Varför inläggen haglar för tillfället är knappast för att vi vann matchen. Det är väl efterspelet som känns riktigt ovärdigt supportrar rent generellt. Jag skulle ha skämts riktigt mycket om det var mitt lags supportrar som betett sig på det här viset!
Kommentera

Jack Daniels: Din dumma...., det får du väl ta med dom då!
Detta är ett hockeysnack forum där alla uppför sig så sluta skriv elaka och kränkande saker här, vi har inte gjort dig eller er nått!
Kommentera

Dream Team: Tror dock ingen av de som kastade sten sitter här inne just nu. Därav oartig kritik mot helt ovetandes människor!
Kommentera

Berka: Men lägg ner det är dina gelikar!
Roligt att du verkar stolt.
Kommentera

« · 1516231