1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511331 inlägg · 4110 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17

« · 2654615 · » Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Saleva: Hoppas Topping är ruskigt taggad att spela på torsdag nu
Kommentera

Törna: Låter som du borde lagt lite tid på att klippa tånaglarna, eller?
Låter otrevligt hursom. Gör en dubbel GT!
Kommentera

Smurfen:
Jäkla drag på efterfesten vid guldbaren:)
Kommentera

BobbyG: Om man verkligen jobbar med honom i sommar så borde han kunna spela. Hade varit olyckligt om en sån grabb inte kan spela i MoDo.
Kommentera

Törna: Du e riktigt ärlig o stolt o de ska du verkligen vara 🤠 o märk väl jag kan ngn gång nämt de här me fingrar o annat men det e ju bara som svar om Jonte men så ska de inte va utan små hugg o slag i gemytlig ton
o att vi älskar våra lag eller hur!!!!🇺🇿🇺🇿
Kommentera

Smurfen: +9 mål på HV också... den där oskarshamnssegern för hv är utraderad
Kommentera

Törna:

Hua! Ja gör det. Du får tillstånd.
Kommentera

BobbyG: OP har verkligen varit ett tillskott sen han kom tillbaka. Vill gärna se att han stannar och utvecklas med oss. Han är ung och älskar MoDo.
Kommentera

Törna: Vilken jäkla lördag!!!

* J 20 vinst
* MoDo Dam säkrade andra plats
* Dam silver
* Herr guld
* 7-1
* HV förlust
* 8 poäng ner till kvalstrecket

Man är glad !!!
Kommentera

Tarasov: för att försöka få över diskussionen till något roligare...

om modo spelar shl även nästa säsong. håller op på att spela in sig i en trupp på 14-15 fw? kanske inte för spelet med puck men han bidrar verkligen med något som få andra i truppen gör
Kommentera

Confusius: Nu till något mycket värre. Fastnade i mattan när jag klev upp från soffan för att hämta mig en GT. En tråd la sig under tånageln och slet med sig den. Får man skrika könsord då?
Kommentera

JonteD: Men herregud, hur gammal är du? Det kallas gliringar, inget mer än så!

Och så länge Dalle ger MoDo gliringar så fort han får chansen, så kanske man får vara beredd att få några tillbaka??
Kommentera

J F K:
En gång är ingen gång
Kommentera

Rht: ??????? Begriper inte de sista men han har inte ngt agg mot er
Kommentera

vonDöbeln:

Ok.

Inte för att blir avstängningar, men nu avslutar vi debatt om hur man modererar gästböckerna i gästboken. Hänvisar till hockeysnacks regler, vilket är nästan lika stabilt som USA's konstitution.
Kommentera

JonteD: Sista svaret nu.

Jag blir irriterad över många saker som ni vräker ur er också, den ständiga följeslagaren om incest, massa fingrar och en annan del av Ö-vik tjattret.

Men jag är stolt över att bo i Örnsköldsvik. Jag är stolt över MoDo och alla fans som brinner för den här klubben.

Jag kanske inte kommer överens med alla eller håller med i allas åsikter. - Men jag är stolt för dom som brinner för MoDo.

De är du gällande Jonte med - Men lägg fokuset där, stoltheten till ditt lag och låt dig inte provoceras av saker som skrivs på internet. För jag menar, jag har blivit kallad timråit i den här boken - Men jag känner mig levande ändå trots det hånet.
Kommentera

Greenwolper: Ni va bättre idag punkt slut 🇺🇿🇺🇿
Kommentera

vonDöbeln: Det ska inte upprepas;)
Kommentera

JonteD: ni förtjänar Jonte. Han är en stjärna på många sätt . Men fan va tydlig han är med sitt agg MoDo . Och han är ju inte ens topp 30 mot våra stars
Kommentera

modomille:
Alla är välkomna, har även upphävt mängder av avstängningar för att alla förtjänar en andra chans. Däremot, om din definition av storhet är att INTE moderera bort inlägg som bara är inflammatoriska så tycker jag att det säger väldigt mycket om dig som person snarare än något annat faktiskt.

Man kan väl prata om ishockey och bemöta varandra respektfullt samtidigt?
Kommentera

Greenwolper: starkt av domaren att erkänna sitt misstag💪
Kommentera

Törna: EN SKÅÅÅL
Kommentera

modomille: Ska vi ta en GT och njuta av VINSTEN nu? Skål tamifan!
Kommentera

Törna: Jag skriker inte men är irriterad över att många av er e avundsjuka på oss över att Jonte spelar i Timrå o drar till med att mjölk o bullar som kommer från morsan o de gillar jag inte därför jag är god vän med hans mor.🇺🇿
Kommentera

modomille:
Nej. Dels för att jag inte skulle stänga av mig själv, men också för att en viss syrlighet inte är några problem.

Just specifikt DU, lyckas ju dock med konststycket att ibland endast vara tråkig.
Till och med J F K lyckas ju utmärkt med att hålla god ton och det hör ju verkligen inte till vanligheten
Kommentera

vonDöbeln: Du hade blivit avstängd för det här inlägget om det här var Timrå boken.
Kommentera

NuMo: Det måste varit en väldigt fin nyckelpiga 🐞 💚🤍❤️
Kommentera

modomille:
Eftersom du redan blivit avstängd en gång den här säsongen så kanske du bör försöka hålla en trevlig samtalston. Både du och Olle kanske ska sluta ha kukmätartävling på internet och faktiskt träffas vid Höga Kusten och köra på riktigt.
Kommentera

Törna: Finns det andra böcker?

Rumpchock i MoDo channel haha.
Kommentera

Törna:

" En nyckelpiga landande nyss på golvet framför mig. Det måste ha varit ett tecken". :)
Kommentera

Törna: Som det ser ut nu är det betydligt närmare att vi möter Timrå i play in än att vi spelar kval...
Kommentera

JonteD: Du ger mig väldiga frågetecken just nu. Ingen lägger vikt på ett lag som inte klarar sig kvar i SHL - Men ändå skriker du här inne som de vore krig? Aja, jag tror ni steppar upp i slutspelet. Tack för att ni inte körde på helfart ikväll och ja Dahlén är en duktig hockeyspelare.

Skulle sagt skål om du inte redan fått i dig för mycket.

Men godnatt kanske är ett lämpligt ordval nu när vi summerar?
Kommentera

JonteD: Märker det.

- Hej ingen.
Kommentera

Confusius: Nä ja kan fortfarande stå på tå!!!! Jo de finns flera stycken som pratar om att han måste ha mammas bullar med O boy för att fungera o trösta sig själv E inte de hån då vet inte jag men håll på ni för de e ingen som lägger nån vikt vid vad ett gäng som inte klarar sig kvar i Shl 🇺🇿
Kommentera

Tarasov:

I persperktiv: vad var det "hyndorna" tyckte om Foppa och hans skadade fot?

ibland blir det känsligt värre.
Kommentera

JonteD: Ja vi är nykomlingar!!!???
Kommentera

Bad_Brett:

Nu väntar 3 stycken väldigt tuffa matcher mot lag som slåss i slutspelsracet.
Varje poäng är bara oväntade bonus poäng.

Tyckte faktiskt som det såg ut som att lmånga i laget börjar spelar med mer självförtroende nu?
Kommentera

10322: Respekt till Ante Karlsson!!
Kommentera

Gewe: Tack. Vi ska nog vara ödmjuka att erkänna att de två tillfällighetsmålen i första blev rätt avgörande och att ni tappade driv av händelsen med Rindell.
Kommentera

7-1 och trepoäng mot lillasyster, det trodde man inte efter första perioden. Skål
Kommentera

Paninaro: haha glöm det ^^
Kommentera

JonteD:
Nu brukar Jonte skicka gliringar så fort han får chansen vilket är helt ok. Då får man räkna med lite skit tillbaka. Skulle önska att han blev intervjuad efter matchen hade älskat att se honom arg.
Kommentera

Paninaro:

Piskrapp i Hägglunds ikväll och trevlig helg😀
Kommentera

JonteD: Jäkligt stort av Ante att erkänna att Rindell satte sig i situationen själv. Respekt!
Kommentera

Greenwolper: bästa matchen på hela säsongen! Bästa veckan på hela säsongen! Nu njuter jag stunden ! 9poängsvecka avslutad med kross av Timrå!💪🥳
Kommentera

Stort som fan av Ante.
Kommentera

Tarasov:
Då blir den här lite rolig igen

Match
1-5 gav 10p
6-10 gav 8p
11-15 gav 2p
16-20 gav 10p
21-25 gav 6p
26-30 gav 6p
31-35 gav 3p
36-40 gav 2p
41-45 hittills 9p

Mål 70 poäng sammanlagt….

Det lever fortfarande tycker. 2 poäng på återstående 2 matcher så har vi tagit igen missen match 31-35.
Kommentera

Hakning-Henrik: Äntligen nån som är trevlig när man nämner Jonte!!👍 Han har inte gjort MoDo någe ont ändå så e de några som e riktigt hatiska mot honom o de jävligaste e att man ger sig på hans familj 🤬🤬🤬
Kommentera

JonteD: Är du ur balans månne???

Vem hånar hans familj?

När Dalle var hemma förra vändan var han väl kapten om jag inte minns fel?! Och så fort någon stack en mikrofon under näsan på honom så hånade han MoDo, bara för att vinna billiga poäng hos neandertalarna i er supporter skara!

Alltså, Dalle "grinade" i media, därför namnet Grin-Dalle från min sida!

Skulle dock aldrig få för mig att håna hans familj, det får neandertalarna stå för. Verkar vara en bra familj!
Kommentera

« · 2654615 · »