1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514829 inlägg · 4114 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04

« · 2796188 · » Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Monno: Vill inte ha nåt kaos här nu. Storgubbarna får ansvara för det gäng de har nu. De har byggt laget och ska då ansvara för det. Bara dumt att göra en rockad nu. Gissar dock att många är missnöjda med resultatet från sponsorer och Styrelse.
Kommentera

Costanza: vilka var det som ”fick sitta mycket” som Karlin nämnde? Var så frustrerad så jag märkte inte av nått…
Kommentera

Dundee: Du av alla ber mig vara lugn. Du som skulle säga upp ditt medlemskap i MoDo om Hinken inte värvade nytt innan ett veckoslut. Har du gjort det?
Kommentera

puffe2: Länge leve Bernie!
Kommentera

TIK_TIK: Republiken håller ihop.
Kommentera

Vikingmodo : Äntligen någon som fattar fördelarna med tacklingar. Tack!
Kommentera

Costanza: Tror Karlin syftar på att vi på HS är värdelösa. När vi slutar tro, dör gnistan i laget. Vore vi en Julfilm från Hollywood kunde vi gemensamt tända MoDo-gnistan igen, men finns en och annan Grinch här som gör allt för att stoppa oss
Kommentera

puffe2: Är man surjämte i grund och botten då är det bara att hålla med.
Kommentera

SPOODI: Jag har befarat det ;)

Monno: Ja, jag tror du sätter huvudet på spiken där och de är påtalat här på hs ett tag. För svag kravbild genom hela föreningen och kompiskontrakt från hinken. Byström är utanför laget nu, varför ska vi betala lön där?
Kommentera

Bad_Brett:
Kontinuitet är det funkat bäst för alla klubbar som lyckats. Klart att det kan tillsättas fel personer, men det viktiga är väl då att ge sig tid att göra det rätt från början.
Det var inte bara ledare som roterade nör vi åkte ur utan vi hade mängder med spelare i laget också.
Men kontinuitet hade vi när vi gick upp t.ex.
Även innan pandemin.

Sen har jag väl inte argumenterat mot att byta ut Hinken. Men att jävla allt och alla ska bytas och vi sen ska börja vinna mycket och nästa säsong gå som tåget? Jag är tveksam, men visst jag kan ha fel.
Sen är ju största frågan om byte av sportchef nu räddar säsongen? Då måste man nästan hitta någon som har aktuella spelare att gräva fram. Men klart kanske skulle vara med nån som ställer högre krav, dom kanske är lite för bra kompisar?
Kommentera

TIK_TIK: kan inte hålla mig när jag blir arg… kommer lite spridda skurar ibland där ingen är skyddad 😂
Kommentera

jonsson: Älskar att Republiken vann, vi är med Jämtland
Kommentera

I fredagens hockeyallsvenska match mellan Östersund och Mora slog Lucas Pettersson till med ett hattrick, när Jämtlandslaget vann med 3–2 efter förlängning. Karlin tvekar inte när han får frågan om Pettersson är aktuell till nästa match mot Skellefteå på tisdag.
– Han är väldigt, väldigt aktuell till att spela.
Kommentera

SPOODI: Finns väl ingen anledning att vara typig och eländig.
Kommentera

Bad_Brett: Haha, givetvis eftersom du inte riskerar kval vid förlust i semi. Men en förlust i semi kan ju svida , den också.

Men, ärligt talat, som MoDoiter emellan, en seger i negativt kval vore väl lite bra ändå? Annars måste vi ju gå in som favoriter i allsvenskan kommande säsong., eller ser du hellre att du har rätt, alla ska bort?
Kommentera

Gavelo: Bra att han säger att vi är värdelösa. Gillar ändå det. TIK borta på en lördag är tufft. Andra matcher kvar vi kan tugga ikapp. Ser dock inte så jävla bra ut. George kan dra igång VooDoo så att det blir 13 vinster i rad.
Kommentera

Törna: Kul att någon gör det! jag tror jag klarar januari ut xD
Kommentera

SPOODI: Jag tror på dig!
Kommentera

puffe2: Jag har som nyårslöfte att vara trevlig hela 2025 på HS, får se hur det går
Kommentera

SPOODI: Karlin säger i ÖA att Lucas är väldigt, väldigt aktuell att spela till på tisdag. Det skulle han varit för väldigt längesen, men hoppas måttet är rågat nu med Woods & Jasek. Han säger att de inte kör med samma lag nu.
Kommentera

puffe2: Det är här vi är olika. Jag förlorar hellre en semifinalserie än vinner ett negativt kval.
Kommentera

SPOODI: Man hade ju ett liknande utspel efter 12-13 omgångar men då hände ingenting, och vi har haft väldigt få skador så det finns inte så mycket att skylla på där heller.

Jag tror inte Karlin vågar ändra för mycket, men jag hoppas det blir rejäla ändringar.
Kommentera

Ut med Woods och Benson och in med Lucas Pettersson och Milton Gästrin
Kommentera

Costanza: Kul att du också nämner det. Det håller inte att som toksistjumbo knappt skickar en enda motståndare i plexit. Det här verkar inte gå att ordna
Kommentera

SPOODI: Finns en hemlig formel, vissa timråiter(a.k.a utombys) är trevliga, liksom vissa av oss är mindre trevliga. En bild av samhället, typ
Kommentera

Costanza: hemligt recept(..vinna sista matchen...alla blir galna, nåja, nästan alla)
Kommentera

SPOODI: Det är inte kul slå, sparka och spotta på dom som redan ligger ner. Bara dom största psykopaterna gör det.
Kommentera

Gavelo: efter hans utspel i ÖA ja men alla vet ju att Jasek kommer spela, tyvärr
Kommentera

Gavelo: Behövs lite hetta, men många i laget är bra grabbar. Fattar dock inte hur det inte ska smälla i sargen konstant då vi ligger sist. Detta är nåt jag måste få ur MoDo-ledningen en dag. Jag skulle tycka det vara kul att toktackla och spela fram nån till ett läge.
Kommentera

Herminator: Fan när började ni timråiter bli snälla det här gillar jag inte!
Kommentera

SPOODI: Du tror Karlin gör så många förändringar, det undrar jag om han vågar 😅
Kommentera

Dundee: Se bara till att skicka ner MIF eller LHC så blir hela Norrlands hockeyfans glada.
Det är ALLTID förtidigt att ge upp. 🏒
Nu håller vi på juniorkronorna istället.
Kommentera

Gavelo: Kan bli bannad, men negativitet ska alltid mötas av vacker poesi, håll till godo MoDo

www.youtube.com/watch?v=dSy2DcATYUo

Tråden bör ändå stängas, efter förlust
Kommentera

Gavelo:
Olofsson-Niederbach-Södergran
Aagaard-True-Ranta
LP-Vigge-Gästrin
Ohlsson-TJ-OP

backar:
Norlinder- LaDue
Bernhardt-Rundblad
Winberg-Byström
Näsen

Målvakter
OEEK Ebbe/Lassi
Kommentera

Per HApps: Förmodligen. Nervösast blev ett väldigt jobbigt ord att läsa, har nog inte gjort det förut.
Kommentera

Costanza: vilka får inte spela nästa? Woods, Södergran och Måns var inte bra idag.
Kommentera

Törna:
Kul för Juniormålisen .
Det var nog mest hans mamma som var nervösast.
Kommentera

Törna: Oj, det där såg jag inte komma.
Hur i hela världen ska ni lösa detta nu?
Kommentera

Frolik : Grattis! Välförtjänt vinst!
Kommentera

snowden: Varsågod och njut av läsningen
Kommentera

Törna: ä absolut inte men Timrå slog av på takten i tredje med. Men bra debut
Kommentera

Smurfen: Bara det att Karlin ni säger att han skall ändra om i laget och bänka spelare till nästa match gör ju att man kommer orka se skiten 😅

Vad tror vi kedjorna blir när Karlin gått bärsärk i laget.

Benson jasek woods
Olofssson Nider södergran
Ranta true Aagaard
Olofsson Sam LP
Kommentera

Frolik : Ebbe gjorde inte bort sig åtminstone. Det känns skönt inför kommande resor.
Kommentera

Smurfen: Kunde ha varit värre. Vi kunde ha varit Lövare.
Kommentera

Hur länge har Hinken kontrakt?
Kommentera

Smurfen: inte helt kört än. 7 poäng upp. 22 omgångar kvar. Men ni behöver finnen tillbaka i kassen
Kommentera

Frolik : Kan ha varit nått sånt
Kommentera

Frolik : Ja, eller så tittar dom på färg som torkar. Antingen eller. 😂
Kommentera

Smurfen: protestaktion?
Kommentera

puffe2: Karlin har fått nog. Vi snackade just i telefon. George sa åt MK att ta några tuffa beslut under våren,
Kommentera

« · 2796188 · »