1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508354 inlägg · 4106 ämnen

MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-01-18 Borta

« · 2632668 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-01-18 Borta
BobbyG: Nästa vecka möter MoDo bara sämre lag så 6 enkla poäng!

;)
Kommentera

puffe: sämst 10a;) om guldet ska hem
Kommentera

Marrdin: Haha, ser dock detta som en tvåstegsraket, kräver inte guld förrän 2025, men ska vi följa trenden när vi vinner så är det 2035 , men vill inte vänta så länge
Kommentera

puffe: tycker det va genomgående bra insats idag. Enklare att acceptera förlust när man gjort det man kan. If you know what i mean.
Karlin va såklart besviken i vanlig ordning, så lite negativa glasögon när han summerade matchen, men att vi va så mycket närmare växjö tidigare möten vet jag inte om jag håller med om.
Kul men ranta, varje match ett hot, han åkte helt enkelt om försvararen flera gånger, nån av shls snabbaste forwards?

Nåt jag inte blir klok på är det nya forumupplägget i mobilvy, nyss såg jag bara modo allmänt, men nu dök matchtråden upp, hur navigerar man?? (Android)
Kommentera

Marrdin: gå in på "Diskussioner" så ser du alla våra trådar. Tycker det inte är så bra uppdatering av hemsidan om jag ska vara ärlig. Svårare att följa med o hålla koll på olika trådar m.m.
Kommentera

Gavelo: Åjo! På det här forumet är d det!!
Kommentera

BobbyG: Hyfsat rimlig gissning att Hedberg hamnar i Rögle. Jag tänker att annars borde Löven borde göra en nystart och kasta ut lite spelare och sin tränare och värva Hedberg. Men de kommer ju aldrig hända. De verkar ju inte vilja gå till SHL..
Kommentera

En observation: Lyssnade på presskonferensen efter Växjö-MoDo, Herr Karlin är alltid väldigt analyserande och pratar om varje period för sig i gott och väl 3 min, många andra lags coacher sammanfattar en match väldigt kort har jag märkt både tidigare år och nu, märks att det finns mycket hockey i Mattias och är helt säker att han reder ut detta tillsammans med laget.
Kommentera

M Horava: Ja Björklöven borde verkligen värva Hedberg. Så otroligt sympatisk, man önskar bara honom framgång.
Kommentera

Hakning-Henrik: Kenttä verkar inte riktigt gå igång på sympatiska tränare.
Kommentera

Hakning-Henrik: Dår är kanske inte Blötröven med Kenttä som chef det bästa alternativet...
Kommentera

Bad_Brett:

Rögle sparkar fler, nu en back!
Läge för DIF att värva en ny back!
Kommentera

Silly: Hade varit en ordentlig uppgradering mot Rundblad!
Kommentera

erjo:
Timråfansen är upp i det blå och flyger igen efter sin vinst i går.
Kommer snart en krashlandning.
Kommentera

erjo: Rundblad var dock bra igår. Hoppas det är början på en stigande formkurva där.
Kommentera

« · 2632668