Svartvadet verkar inte uteslutit spel i morgon, tolkar jag texten som.
Vad det gäller juniorer så har vi väl ingen som kan ersätta rutinerade spelare som Yetman, Svartvadet och Timander. Men Erik Persson är ju sjunde back, Mattsson har spelat i år i ES, Espeland spelade flera matcher i fjol i ES och så skulle jag gärna se hur en spelare som Simon Cederborg-Nilsson klarar sig i ES.
Poffa: Kofösare... Buffelrunkarna menar du väl. :-)
Annars är jag med dig. Förutom på den där punkten med matchrapporter, står och fryser. Osså hoppas man på att vi kan få igång webradion åtminstone.
bisterfinnen: Inte är ni så ensamma som ni låter. Varken hemma eller på forumet. För nu är jag här och hoppas kunna följa resten av matchen med er och via webradion.
1:a perioden hörde jag första minuten sen vart det spring... till ställen där ingen radiosport nådde heller. :-(
Det låter ju bra att VF verkar "ha köpt klubborna på ÖB" som radioreportern sa.
bisterfinnen: På dass är det inget problem. Inte med radion i alla fall. ;-)
Men det finns många andra skitställen...
Hellge: Nä det tror jag inte men CP30 och PR32 har nåt gemensamt. Deras stela kroppspråk när PR32 rörde sig utanför målområdet. Huvva sicken mardrömsframkallare.
Gidde: Mål i baken med 42 sek under kvar av perren och som första låt i pausen "Another one bites the dust"...
Känns tungt. Fast nu har vi ju klarat av en 2:a period utan att klappa ihop totalt så hoppet lever.
bisterfinnen: Nä en annan SLITER för fullt för brödfödan.
Har knappt kunnat sitta ner och lyssna på webradion nånting under denna match.
Sen när det kommer till manlighet så är ju inte jag en sån där som jagar, kajakpaddlar, sportdyker, brottartränar, pulsklockcyklar mm som vissa andra man känner... :-)
Salle redo för spel dock.