Frisco:
Känns som att det kan bli en sån kväll i kväll. Du vet, en sån där Kempis förvandlas till lejonets håla och 4000 personer som en stor kör visslar Mr Morgan tillbaka till förra veckan.
Gud, så kul det kan bli.
knaskamilla:
Man kan ta en förlust, bara man har fått chansen att bli riktigt förbannad på de i tvärrandigt. För övrigt så tror jag att det kommer 4044 personer i kväll, det är ju ingen TV-sändning.
Frisco:
Vi bryter alla trender utom trenden att bryta trender. Det vore dock trendigt om vi kunde bryta trenden att vi bryter trender.
Paddan:
Va fasen, tänker du ta #44 i kväll? Då får väl jag använda mig av Damgaards vita tröja.
Salle:
Dags att klä sig, gå en våning ner och väcka någon och sedan blir det färd mot Kempis.
Frisco:
Idag var alla backar under isen. Varenda en. Det enda som slår mig är att Enström måste lida av barnförlamning. 4 sekunder kvar av perioden, han får pucken mitt uppe på blå och bra läge för skott, men han väljer att passa till Horava. Passningen är en studspuck i knähöjd. Lite Tjobba-varning över den, lite lös dock.
Paddan:
Det borde varit matchstraff för den. Men ingen är förvånad att Morgan J missade den. Han missade det mesta och då han väl tog utvisningar så var det allt som oftast för fel saker.
Salle:
Han tacklades ju i alla fall. Det kan man inte beskylla någon annan i laget för att göra.
Paddan:
Nä, jag skyller på intet sätt förlusten på domaren. Men det är märkligt att man låter Rönnmark stå åt sidan för en bagatell då sånt här spektakel får agera ersättare.
60 Karol Krizan
(1 Christopher Königsson).
Backar:
3 Mattias Timander,
24 Vladimir Sicak
7 Jesper Damgaard,
32 Tobias Viklund
8 Oscar Hedman,
6 Tobias Enström.
Forwards:
89 Jan Pardavy,
16 Rastislav Pavlikovsky,