1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511331 inlägg · 4110 ämnen

Modo - Karlskoga 2020-10-18

« · 2090124 · » Till forumet

Sv: Modo - Karlskoga 2020-10-18
J F K:
Max är inte redo för allsvenskt spel tyvärr.
Kommentera

Gavelo: Det är period två, en period när ingenting har gått rätt hitintills på de spelade matcherna
Kommentera

Tarasov: Vi är ändå chanslösa på att utmana Löven och Timrå.
Kommentera

Tarasov: Lägg ned. Orkar inte med en till Ztorken-profetior.

Det är nästan som att.tredjekedjan med LP och Åhström är bäst.
Kommentera

18-8 till BIK i skott
Huvaligen
Kommentera

Sett alla matcher hittills och vet fortfarande inte vad Aagaard och Olhaver är bra på.
Kommentera

J F K: ne jag har noll koll vad som ger och inte ger verkar mer vad de har för känsla för stunden. Ibga direkt vackra satsnibgar av bik då och då.Ser lojt och nervöst i andra. Lite jävlaranamma tack
Kommentera

J F K: Hade inte för avsikt att provocera. Skall självklart inte gå på gamla meriter.

Knepigt rekrytering. Svårt att nypa in skott från båset. Resursslöseri eller genialiskt kommer visa sig.
Kommentera

Zup: Nej, de är helt odugliga.
Kommentera

Alltså det blir så jäkla farligt dom kommer in i vår zon
Nån som sett Heppo?
Kommentera

J F K:
Det är en uppbar risk med det spel vi visar upp, sen tycker jag du kan kosta på dig att vara lite hövligare till dina medskribenter härinne. Att man låter känslor svalla är ok, men det finns ingen anledning att bemöta sin omgivning så som du gör ibland.
Kommentera

9076: Knepigt att kritisera när man inte verkar ha sett våra matcher. Svenningsson har varit väldigt dål8g hittills. En förutsättning för att kunna skjuta är ju att man åker skridskor och tar sit till ee lägena. Det har han inte gjort.

Får han upp farten och kommer med i spelet så får han speltid, men då måste han upp ett par snäpp.
Kommentera

Zup: inte bara de två man är besviken på.
Sämst efter förväntningar har väl Hedberg, Hepo o Lindgren varit. Och lite därför vi ligger där vi ligger.
Kommentera

Zup: Känslan är att Modo inte har något att sätta emot, det är så vansinnigt idéfattigt att Bik har ju världens enklaste söndag just nu!
Kommentera

J F K: Öhman tycker jag är riktigt dålig tyvärr. 0-2 var mycket missar men tycker nog Öhmans var värst.
Spelet utan puck tycker jag vi gör ok. Med puck är vi dock som sämst i egen zon nästan.
Kommentera

Tarasov: men, du brukar ha vettiga synpunkter. Prata om negativt kval efter fyra och en halv match tycker jag är långt under värdigheten.
Kommentera

Ett bra PP nu då
Kommentera

jonsson: Jo jag såg han vid trafikljusen utanför Polisstation tidigare idag !!!
Kommentera

J F K: Svenningsson har såklart varit en besvikelse såhär långt. Men hade hellre sett att Olhaver fått fortsätta på bänken. Ser loj och nonchalant ut.
Kommentera

På isen nu iallafall
Kommentera

MorganaLefaey: det är många som är dåliga. Hedberg definitivt en av dessa tillsammans med Hepo. Tycker att Lindgren bättrat sig.

Wallinder tog inte många bra beslut där...
Kommentera

jonsson: Kan vi skeppa alla finnar?
Kommentera

7639:

Alla på en gång, eller en i taget?
Kommentera

Bad_Brett: Bik är överlägsna,, Modo vinner ju inte ens 2:a puckarna i sitt eget PP.
Kommentera

7639: Sjukt korkad utvisning. Domarna är väldigt inkonsekventa, men varför ge dem sådana där chanser???
Kommentera

J F K:
Det har jag förståelse för men det finns isåfall inget som hindrar dig från att argumentera utan påhopp. Jag tycker du tjafsar för mkt om domarna och kommenterar andra lag på tok för färgat men känner inget behov dels kommentera det varje gång du går eller beskriva dig som svagbegåvad.
Kommentera

Monno: Ja, det är väl inte mkt som går rätt varken i spel eller individuella prestationer. De s k ledande spelare, är det någon som sett de? Någonting måste väl vara fel när två junisar kliver in och är de bättre i laget. Och dessa förbannade onödiga utvisningar, nä nåt måste hända, och säg nu bara inte ” tålamod”. En försäsong samt inledande matcher och ingen förbättring.
Kommentera

J F K:

Hägga försöker iallafall
Kommentera

Tarasov: Tack så mycket!!
Kommentera

JonteD: Nää nu hittar du på igen! 😅🥱
Kommentera

Sven Tuta: Ännu värre att de går in o är bland de bättre i laget och blir petade matchen efter. Vi har för många spelare som platsar i en andra eller tredjekedja men ingen som kan bära upp en förstakedja.
Kommentera

Sven Tuta: Corrado och Ohlsson är väl de två etablerade man kan förlåta.
Kommentera

Boxplay igen
Kommentera

jonsson: Jag får tyvärr otäcka flashback från hur MoDo fungerade innan vi åkte ut. Vi skulle satsa transatlantiskt och alltid köra med wildcards som tränare som Huras, Rindell, Aravirta etc.
Kommentera

Zup: Med facit i handen så var det ett felaktigt beslut att bänka juniorerna till förmån för Olhaber och Aagard!
Kommentera

J F K: Håller med till viss del, jag får väl givetvis inte glömma den bäste hitintills, Peters
Kommentera

13 skott på 2 perioder
Fan inte OK👎
Kommentera

Bad_Brett:
Plus en tränare som talar om ”energi” hela tiden.
Kommentera

Finns egentligen ingenting som tyder på att Modo kan göra 2 mål och komma igen som det ser ut nu
Kommentera

Gavelo: Japp, och att Heponiemi är på isen är en ännu större gåta???

Vi har nu mött alla, tilltänkta , bottenlag på hemmais och spelat bedrövligt, nu möter vi lite mer "toppmotstånd" och är totalt chanslösa.

Man blir en aning orolig.
Vi behöver ingen Nieminen här, för han fattar ingenting.
Så illa och bedrövligt vi uppträtt och uppträder är man ju bara glad att ingen publik får komma in i hallen

Nu ska vi snart börja spela på bortais med detta lag :-)))
Kommentera

Gäsp: "Ett dåligt Karlskoga", var det inte så du sa? 😌
Kommentera

Chivaz:

Vilka passningar, kastar puckar hit o dit
Kommentera

Robin Ztorken L: Alla kan se att detta är ett totalt oharmoniskt och vilse lag. Vems är ansvaret? Just det. Byt ut nu, fort. Det kostar, men är billigare än ännu en förlorad säsong i botten.
Kommentera

KRM: Förlorad tek i PP och sen behöver Modo 1 minut för att vinna pucken i egen zon.
Kommentera

Fick vi iväg ett skott i PP?
Kommentera

KRM: Modo har ingen aning hur man ska gå till ett samlat anfall. Allt går på chans eller försöka åka med fart. När lagen tätar till i mitten så kommer man ingenstans.
Det här kommer Neiminen aldrig att lösa. Bara för Glader att inse att Neiminen var ett misstag.
Kommentera

Öhman, förbannelse
Kommentera

KRM:
Motvilligt måste jag säga att jag börjar närma mig den slutsatsen.
Kommentera

jonsson: Öhman... inte mycket att hänga i julgranen..
Kommentera

jonsson: Vi är iaf VÄRLDSMÄSTARE på att sitta i utvisningsbåset!
Kommentera

« · 2090124 · »