J F K:
Hur ofta vinner man en match när man släppt in tre mål i en period?
Leksand är ett stryklag den här säsongen och emellanåt så den här matchen ut som ett riktigt bottenmöte.
J F K:
Grattis Leksand vinner inte även när de spelar " hyfsat bra " Får rikta in mig på resor till Timrå och Oskarshamn nästa år.
J F K:
Måste ändå säga att Johan Ryno är riktigt bra. Synd att han inte lyckades i Modo. Hyfsad storlek på karln.
NuMo:
Hoppas du var ironisk, förra säsongen var han en bra SHL spelare , hittills är han medioker. Han kommer lämna bort C.et snart, det är hans förbannade skyldighet.
mattias - 74:
Ifjol var han riktigt bra och han har inte lika bra omgivning längre. Men ok då. Han får väl lämna bort C om du tror det blir bättre. Jag tycker i alla fall att han är bra.
J F K:
Jag tycker Salo borde sikta in sig på att skaffa en riktigt skridskostark back, vi har kapstad men har är alldeles för offensiv. Finnarna är riktigt bra.
spud: Jag hållermed dig där.
Det hade inte varit roligt om Ullmark förlorat ytterligare en match. Nu gjorde han ju dessutom några riktigt bra räddningar pga. dåligt försvarsspel.
mattias - 74:
Leksand borde sparka hälften av konerna. Det kostar att ha en destruktiv spelfilosofi.. Deras försvarsstragei verkar vara att Alsenfelt ska ha rent runt kassen. MoDos verkar vara att motståndarna ska slå enkla skott från håll. Dom ska inte ens ha möjlighet att komma in på mål.
ULTIMAVICI:Han spelade bytet efter så det var inga problem med honom.
(innan ni troll går igång, crosscheckingen var skitful och borde självklart leda till avstängning)
NuMo:
När hände det sist, att han fick göra en bra start?