1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507831 inlägg · 4106 ämnen

MODO letar ny tränare

« · 477175 Till forumet

MODO letar ny tränare
Om man skall tro Text-TV så letar MODO en ny tränare inför nästa säsong. Det skall tydligen vara en svensk tränare och tydligen så är Timrås Kenta Johansson en av personerna som nämns.

Själv tror jag knappast att han kommer utan jag skulle gärna se ett namn som Virus Lindberg.
Kommentera

Sv: MODO letar ny tränare
Här är länken till Aftonbladets artikel i ämnet.
Kommentera

Poffa: Nog känns Virus som ett gigantiskt steg i rätt riktning. En oerhört duktig tränare med mycket kunnande. Synd bara om han går och tränar lag igen:-).

Han är definitivt en av behållningarna i rutan när det ska snackas hockey.
Kommentera

Dragan 2k:

Var nu inte så självisk, vi får Virus till MODO-båset så kan du få Skägget till kommentatorsbåset. Allt för att göra dig lycklig, Dragan.
Kommentera

Dragan 2k: Alla vill ha Kenta, man är stolt över att ha honom.
Kommentera

Poffa: Haha man tackar och med all respekt för Kent och vad han har åstadkommit med bland annat VM och en rätt ok hockeyspelande son så är han långt ifrån Dragans favorit i rutan. Lyssnar hellre på mig själv.
Kommentera

Dragan 2k: Ok, men då kan du ju få Åke Unger och Lasse Kinky som dina alldeles egna expertkommentatorer. Du får de alldeles gratis bara du ser till att de avlägsnar sig så långt från en sportsändning som det är möjligt.

Kommentera

Dragan 2k:

Vi andra skulle nog också hellre lyssna på dig i rutan. Läge att starta en kampanj, kanske?

"Mer Dragan på C+", jag lovar att skriva under.
Kommentera

Paddan: Haha. Verkligen. Den som stör mig mest är nog Unger och hans betoning på första stavelsen när han kommenterar den andra sporten. "och SVERige gör mål" Bla bla bla. Urk!
Kommentera

Dragan 2k: Fast, det är klart, efter alla mindre goda insatser av huvudkommentatorer och bisittare (Mats "Valium" Weiderståhl, exempelvis) på PPV-matcherna så kanske de kan få en viss respittid.
Kommentera

Paddan: Sedan har du han som sitter i PPV och nickar konstant med huvudet mellan periodpauserna när någon annan sitter och pratar. Och så varvar han nickandet med "Mmm" "Ja" "mmm".

Minns dock inte vad han heter.
Kommentera

Paddan:

Weiderståhl såg ut som att axlarna satt fast i öronen och att armbågarna var fastsydda i det understa revbensparet, för det enda som rörde sig var underarmarna och handlederna. Ja och så ögonen då förstås.

I vilket fall som helst så såg han lätt plågad ut av att sitta där uppe.
Kommentera

NR_9: men undra om inte han vill stanna i timrå?
Kommentera

Dragan 2k:

Ja, du är ju garanterat mer pratglad än Skägget, i alla fall. ;)
Kommentera

mok: AB förvanskar det alla vet. Nämligen att Skägget bara skrev på för ett år och inte ämnar förlänga.

NuMo Idag kl. 13:21 Besvara Visa ämne

--------------------------------------------------------------------------------
"Stor-Foppa"

Läste detta att MoDo inte vill förlänga kontraktet med "Stor-Foppa". Ni som är mer insatta kanske kan förklara varför så är fallet? Klandrar dom Kent för att det inte gått bättre hittills? Eller vad ligger bakom detta?

mok @ Lindome Idag kl. 13:19
Kommentera

« · 477175