Paddan:
Som vanligt så bjäbbas det om att MODO blir gynnade av domarna, tack vare publiken. Homer Simpson och hans ärthjärna har slagit till igen.
" Unge domaren Pehr Claesson dömde tolv tvåminutersutvisningar på Linköping mot bara tre på Modo - vilket fick Roger Melin att kritisera Claesson - och domartillsättarna.
- Konstigt att de ger Claesson den här matchen, när många av de bästa domarna inte klarar av matcherna här i Kempehallen.
- Vi var inte värda poäng, men vi fick ingen riktig chans."
Frisco:
Jag tycker att det låter som att han kommer passa perfekt in i Färjestads bås nästa säsong. Dethär är säkert någon form av träning så att han ska orka med att gnälla HELA nästa säsong.
Paddan:
Det var nog helt rätt att det inte blev en tvåa för P-OUT. Pucken tar tydligen uppe på sargkanten, innan den ramlar ner i båset. Och då är det att räkna som touch, precis som om det tagit på plexit innan.
|
|
Dawidovski:
[ Det var inte menat som nåt ironiskt eller skojigt, utan vad jag tycker.]
Ouch, du skriver först om ironi och att inte vilja förstå, sedan så faller du dit själv så det visslar om det. Du kan inte ha det lätt.
Dawidovski:
Och nu föll du dit igen. Alltså, gillar du att bli förnedrad? Eller är du en sådan som springer in i en dörr om och om igen för att du inte begriper att dörren öppnas mot dig?
Ja, Knas, jag vet. Den säsongen "har inte hänt", jag vet. Men ändå, sådär.