MODOJohan: Om färjestad nu bara kvitterar i sin match och modo eller linköping inte gör mer än 1 mål vardera så fixar man bomben. Men att fbk tar in det där känns inte så troligt.
Emma no15: Jag håller med dig för fullt. Så länge bortalaget gör mål innan hemmalaget gjort det så börjar man om från 1-1.
Kom igen nu modo. Inte skall vi bjuda på frilägen direkt ifrån utvisningsbåset. Linköping får ju bara göra 2 eller 3 mål för att min bomb skall kunna gå in.
Emma no15: Det tar jag för givet, annars är det väl lite knepigt. Det kanske är därför Harald tar Time Out nu. Borde bli 0-0 igen på online tjänsten efter den.
Metal Guru: Vilken hemskhet. Tänk om han jag sålde platsen till verkligen tror att han är ägare av den och tar med sig stolen hem när matchen är slut.
Man kommer dit glad i hågen och plötsligt så kommer ett felmeddelande upp bakom ögonlocken.
404 Seat Not Found
MorganaLefaey:
Trodde det skulle vara
404 Seat Not Found
när du kom till nästa match, och fann att du sålt platsen inför förra matchen.
404 Supporter Not Found - kanske dyker upp nu när någon okänd person skall sitta på min plats.
knaskamilla: Nu minns jag inte hur det gick för dem i matchen som de spelade i förväg. För skall man vara riktigt fånig så kan man om det var så att de vann den säga att vi just nu är 2a. ;)
Nu får man hoppas på att det här håller i sig lite längre. Slutspel och sådana saker vågar man inte ens fundera på ett tag.