Berka: För mig så kokar det. Det är sämre än uselt. Det är nästan lika dåligt som Modos PP. Spelarna har ingen heder kvar just nu.
Färjestad gör inget, sen lägger sig Modos spelare och skrevar med benen som den billigaste hora. Det går inte att säga annat. Nu jävlar får överstehallicken se till att ta bättre betalt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Om man försöker gå ikapp nu utan att ta avslut när man har bra lägen så kommer jag att kräva IQ-test på spelarna.
Monno:
Genialiskt spel av Modo. Hur FAN kan man vara så dålig på att försvara sig.
Löövs skymning av Forsberg på 4-2 målet istället för att ta sin kille håller Åseleklass.
Jag tar valfri Allsvensk back före Hedman och Lehtivuori och lägger dessutom pengar emellan alla dar i veckan.
Patrik Källstr: Nu kommer det en massa kvinnokönsord. FBK väljer att spela hockey korta stunder, men det räcker.
Hahaha! Kan inte låta bli att skratta åt fjamseriet.
Redigerad kommentar
NuMo: Jag hade betalat mycket pengar för ett frimärke just nu!
Suck
Redigerad kommentar
Sluta bråka norska pågar :(
JAAAAAAAAAA! Powerplay mål igen!
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI: Hensick gör ett riktigt bra byte. Han kanske har intagit turbojäst?
Lyssnar på SR. Är det sant att Taylor gör jätteräddnignar hela jävla tiden?
Och tydligen är domaren skitenödig nu också.
Redigerad kommentar
Berka:
Ritola har ju fortfarande lite startsträcka, men det börjar onekligen se bra ut.
En sak jag däremot har svårt för är att när han väl har vrängt skinnet på motståndarna ut och in så ger han sig inte förrän han vrängt sig själv ut och in.
Nordgren blir bättre och bättre. Det hgär blir en ett bra nyförvärv.
Nu fick vi en helt idiotisk utvisning emot oss. Domare utan spelsinne är ett hon mot sporten.
Redigerad kommentar
Berka: Helt ok. I all fall enligt mig. Man får läsa mellan raderna i frustrationenens stund.
Det vore en annan sak om någon sade att Modoiterna är nazister.
ULTIMAVICI:
Första perioden mot Leksand igår så är nog pinsamma det bästa ordvalet.
Monno:
Det där var ju helt och hållet Tambellinis mål. Finns inga undanflykter i det här fallet. Ren och skär nonchalans.