Wayne Gresky: Till skillnad mot Gavloeborna som mer än något annat verkar vilja studera rulltrappor då de går på hockey (men som ändå ser till att vinna fastän dom gör det), och ni moDofans som... ja, uppenbarligen har hittat nåt att till slut få glädjas åt, så riktar vi i Timrå in oss på att i första hand försöka spela hockey. Hittills har det gått rätt hyfsat. Ja, jag får nog säga att det har gått över förväntan, faktiskt. Till sist så verkar måndagar vara en bra dag att spela hockey, precis som ni säger själva. Se här bara:
Måndag 18/9: Timrå IK - MoDo Hockey 3-0
Måndag 16/10: MoDo Hockey - Timrå IK 1-3
Efter att ha sett ett modo som spelade underbar hockey från start, för en gång skull så kändes det som om inget skulle kunna få en att va sur. Men bortskämd som man var med spelet och då speciellt i första perioden så saknade jag en målkavalkad. När man så småningom kom hem så fick dvd spelaren ladda upp med en gammal match. Med 2st 2.8or och 2 mackor förgyllde man kvällen med att se Modo - Tik matchen som slutade 5-1 under lockouten.
shinzawai: "Sen är det rätt stor skillnad på 6200 och närmare 6800 på ståplats också."
Nu överdriver du. Det har aldrig varit över 6000 på ståplats.
knaskamilla: Verkar som att Timmy tvekar lite till att delta i Karjala Cup.
"– Efter den här veckans matcher ska jag ge ett besked och jag måste medge att jag är lite tveksam, sa Mattias Timander efter matchen mot Luleå igår kväll."
Om inte annat kan han väl råka bli "förkyld" eller något sånt i lagom tid innan turneringen börjar.