1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507063 inlägg · 4104 ämnen

MoDo missar slutspel??

« · 355095 Till forumet

MoDo missar slutspel??
Tjenare MoDoiter..tycker det ser rätt mörkt ut för er just nu..kommer ni ens klara av att berga hem en slutspelsplats??

"Dusan för Tusan" gäller nog hela laget nu..

Lycka Till iallafall! Hela Norrland till slutspel!
Kommentera

Sv: MoDo missar slutspel??
tjobba: Om inte, så kommer det alltid en ny säsong.
Kommentera

NuMo: det gör ju det, men man kan ju alltid hoppas på Lule-Modo-Timrå i ett slutspel och att lagen hänger med så länge som möjligt,vore grymt kul med minst 4 länsderbyn till mellan Modo-Timrå
Kommentera

tjobba: Jag skulle se mod Timrå i en final som en bagd. inte mig emot. Fullsatt så satan att det knakar i väggarna när det bågnar. Haha! Bara jag tänker på det så börjar jag hatälska er.
Kommentera

NuMo:

Vad är det du försöker få fram, egentligen? www.korrekturläs.nu...
Kommentera

NuMo: varför hatälska när man kan älskhata?;-)
Kommentera

tjobba: Hehe.. du läser mina tankar.. ; )
Kommentera

NuMo: Hehe.. DET behöver jag inte ha i tankarna för att göra.. =)
Kommentera

Dream Team: jag visste väl det : )
Kommentera

knaskamilla: Fan en å annan bokstav verkar ligga fel om inte helt fel. Jag skyller på fnigrarna eftersom jhränan fugerar prefekt.
Kommentera

NuMo:

Skyll på fingrarna, du, men förklara dig gärna också.
Kommentera

knaskamilla:

En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i Enlgand har
visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla
orden i en text är ritkigt plecarade, spelar det liten roll i viklen
orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är fullt
läbsar t.o.m. om de andra bokestävrna kommer hullorebmuller! Detta
eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet.
Kommentera

Portello:

Jo, men uppenbarligen klarade inte NuMo av att placera den första och den sista bokstaven i varje ord riktigt, för då hade jag ju förstått...
Kommentera

Portello: Jag är med dig helt och hållet vliselltu. Det kan häns att ja lider av något, vilket jag gör, men jag bör hållas oskyldig över att jag över huvud taget menat något, bara därför att.
Kommentera

Portello: "Universitetet i England." Den ska jag komma ihåg. Obetalbart.
Kommentera

knaskamilla: nej,numo verkar kanske fått i sig lite för mycket av det goda;-) För vissa är ju hockey mer än bara en sport, och tyvärr i vissa fall som i numos fall så måste man ta till flaskan,men jag förstår han!
Det är bara att titta på Modos tabellplacering...;-)
Kommentera

tjobba:

Äh, det verkar som att alla här (förutom jag) förstår varandra, så därför drar jag slutsatsen att alla är fulla.
Kommentera

tjobba: Besvara: Jag skulle aldrig dricka direkt ur flaskhelvetet.
Kommentera

NuMo: Besvara: Inga kommentarer
Kommentera

NuMo: Burk menar jag. Förövrigt så är jag nykter allt som oftast och då är det ingen som klagar.
Kommentera

NuMo: vem har sagt att du måste dricka direkt ur "flaskhelvetet"?
Stärkelser och tillsatser är inte förbjudna:-)
Kommentera

knaskamilla: Det enda jag har förtärt ikväll är Cola. Vanlig hederlig Coca cola.
Kommentera

Portello:

Jojo. Det brukar låta så, ja...
Kommentera

tjobba: Besvara: Jag svorde, jag vet, men det skulle aldrig ha upprepats om jag inte hade brunnit femhundrafemtioelva brännhelvetssprit så jag hamnade i fängelse i femhundratusen timmaar inna jag kom ihåg att det var min kusin som var skyldig igentligen. Alla nHL-stegar visade sig att jag inte hade några kusiner genom ett blodplättsprov.
Kommentera

knaskamilla: Låter inte bara så.Är så också.
Kommentera

Portello: Hederlig Coca Cola? Cuba Cola ska det vara.
Kommentera

Frisco: Usch, snart säger du väl att XL-cola också är gott?
Kommentera

NuMo: Besvara: Vad fan har du fått i dig igentligen?
Kommentera

Portello: Jag har hört att man ska kunna ta bort rost med Coca-Cola.
Kommentera

tjobba: Faan: Inte vet jag varifrån ""Besvara" kom ifrån. LJ. Stäng av mig ett tag är du snäll, det verkar som att jag inte har något omdöme kvar.
Kommentera

Portello: Cuba Cola. Sveriges äldsta Cola. Coke är också gott men inte lika gott som Cuba.
Kommentera

NuMo: nä,jag har inte en aning heller, det var ju du som började;-)redan glömt det åxå?
Kommentera

Frisco: Cuba Cola. Ojojoj. Jag får nostalgichocker. Sollefteå är bryggeriet för allt.
Kommentera

Hej alla barn nu är det barnprogram, titta nu vad farbror miiiike tar fram. 25 liter konstig vätska och en stor jäla hink, nu har jag gjort mig en rörkrökardrink. Skål o välkommen!
Kommentera

Frisco & Portello:

Cola är inte gott överhuvudtaget. Kola är inte heller så gott. Ikväll råkade jag äta en godis som innehöll cocos och kola. Det var verkligen inte gott.

PS. Om någon tycker om mörk choklad och godis med alkohol i är den personen hjärtligt välkommen hem till mig. DS.
Kommentera

tjobba: Jag glömde att jag bestämmer här. Jag tänker nog stänga av mig en stund, annars vet man inte vad jag pratar om om en stund och musse Pigg har det säkert bra i vattanajökhul nu när han emigrarat. Knaska vet inte om hon ska säga eller intet.
Kommentera

mike66: skåååååååål tamejfan!!!!!!!!!!!
Kommentera

knaskamilla: Jag tycker vi är ena "coolingar" ja.
Kommentera

mike66: Världskommen mike. Hur går det? har du slagit några slagskott med sliten tennisboll än. Faan, jag åker förbi nolbybullen lite då och då och tänker på hur härligt det skulle vara att få en tennisboll i plytet.
Kommentera

NuMo: Tjolahoppsansa! Tennisbollar är passé, nu skare va "Träkulor" allt efter hockeyförbundets såkallade nytänkande, Själv så tvivlar jag på att de någonsin kommer att kunna tänka.
Kommentera

mike66: Öhh.. nu vet jag inte vad jag ska säga.
Kommentera

NuMo: Om jag var du så skulle jag säga som så här. Du och jag är alldeles för gamla för att fjanta omkring och dribbla gathockey med stenhårda träkulor. Om alla var så gammal som dig och mig så skulle världen svämmas över av gamla naggade tennisbollar. Jag tycker att det skulle vara bra sagt om du sa det.
Kommentera

mike66: HMM? Jag trodde att det var det jag sa, men om inte så var det det jag sa, så ingen trodde att jag sa något annat. Nu vill jag bli din vän mike.
Kommentera

« · 355095