Salle: Daniel Wessner verkar ju bli en tillgång för Mora också... som värmare av utvisningsbänken.
Sedan är det, egendomligt nog, vissa som har roligt åt att jag och mina kompisar tyckte det var mål för Mora i sekvensen innan det blev 5-1 för MoDo.
Paddan: "Först krutade Oscar Steen in 4-1-pucken i 4/5 sen fixade även Sundström 5-1 även den gången var Modo en man mindre på banan."
Detta är en typisk Hasse-mening i min mening.
NuMo: har Hasse börjat skriva TV4:s matchrapporter också...
[url=tv4.se/sport/504609.html]http://tv4.se/sport/504609.html[/url]
Bad_Brett: Omvänd pyskologi kära du...
Sen var han väl inte så speciellt bra den här matchen egentligen och han var inte ensam om det heller.
3 mål i numerärt underläge!?! Nästa gång motståndarna får en utvisad kanske Harald skall fråga om det går bra om en modospelare sätter sig där i stället.
Steen i intervju på PPV...... När han fick se sitt eget mål på monitorn, frågade Virus: Vad tänkte du på här när du kom fri? Steen svarade lite förläget: Frågan är vad Brendl tänkte.
Gusse: Nä, usch... inte Erik Åström...
Ärligt talat så brukar det ju kunna bli bra stämning när Thomas Andersson dömer. Jag hoppas bara på en favorit i repris... en läsning av regelboken i utvisningsbåset.
Paddan:
Säsongskortsmatch i Swedbank ikväll:
16 | nov | to | 19:00 | Djurgårdens IF - IF Malmö Redhawks | ||
16 | nov | to | 19:00 | Linköpings HC - Brynäs IF | ||
16 | nov | to | 19:00 | MODO Hockey - Mora IK |
shinzawai: Går inte matchen dessutom på C+ ikväll? Tyckte i varje fall att jag såg någon av C+ sändningsbussar anlända till arenan vid tolvtiden.
En hemmamatch på C+ gör ju genast ett tapp på ungefär 1000 åskådare, knepigt nog.
Härligt!
Vi skötte oss bra båda två! :)
Men någon bra match var det ju inte direkt...