1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515386 inlägg · 4114 ämnen

MoDo - Mora 1/11 2005

« · 607535 Till forumet

Sv: MoDo - Mora 1/11 2005
Paddan: Ursäkta att jag lägger mig i, men jag håller med, något måste göras för'n. Men jag tror inte Harald kan hjälpa Salle, man går inte till tränaren om man brutit armen, inte heller om man har problem likt Salles. Jag tror Salle behöver profshjälp med hans smått manodepressiva läggning. Denna säsong har han sabbat mer än han tillfört.

Egentligen borde det inte vara så svårt att ta hjälp av någon om hur man hanterar t.ex. ilska. Se på amerikanerna, de är långt före oss på den punkten, de är inte alls lika rädd att ta hjälp om de behövs.

Jag har sårt att se att det finns någon spelare i ES som är bättre än en harmonisk Salle. Han har grymt spelsinne, ES bästa skridskoåkning och MoDos bästa skott enligt keeprarna.
Kommentera

Paddan:

Jag förstår inte heller grejen med Salle. Har han verkligen varit sådär förut? Han borde ju inse själv att motståndarna skickar folk på honom för att få ut honom. Pinsamt, faktiskt.
Kommentera

På tal om pinsamt - har ÖA någon praktikant som skriver bildtexter?
Kommentera

Paddan: Vad skrev de om Svartvadet? Verkar inte uppdaterat med den texten på nätet. Skulle kännas halvkul att gå upp mot DIF med Gästrin som förstecenter.
Kommentera

Mano: De skrev att anledningen till att Svarten klev av isen igår var en kollission med Timander och att han i samband med denna kollision fått en vridning i knäet. En timme efter matchslut kände han sig dock inte särskilt orolig, och massören Håkansson såg inget hinder för Svarten att spela på torsdag. Möjligtvis skulle han kanske behöva hoppa över dagens träning.
Kommentera

knaskamilla: Salle har alltid varit lite labil. Men sena blöjbyten får alla att tappa fotfästet, någon gång. Det kirrar sig framåt vårkanten.
Kommentera

« · 607535