1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514742 inlägg · 4113 ämnen

MoDo och Brynäs klara för semifinal

« · 147425 Till forumet

Sv: MoDo och Brynäs klara för semifinal
Inte kommer de två att gå till semifinal båda två i vår inte men man kan ju alltid hoppas att de förstnämnda gör det.
Vad jag vill säga? Jo, Gavlerinken, lördag 15.00.
Kommentera

Frisco:

Dagens komma på för sent:

J20-superelit
MIF Redhawks-MODO 6-5

Anmärkningsvärt att MODO låg under med 6-0, sjutton minuter in i andra perioden. Nu ska jag skriva in resterande Rögle och MIF-matcher i kalendern....

Damn, damn, damn....
Kommentera

Björn VII:

Dagens bli lurad av www.modohockey.se/juniorer/

sö 27/10 16:00 Modo J18 Vännäs

Ringa, ringa, övertala, ringa, övertala, låna bil, åka till Kempis. Komma dit 15.55. Vad ser jag? Träning för små mycket små ungdomar.

Mycket jobb för ingenting.... * S U R *
Kommentera

Frisco:

Du kanske kan starta alla NHL-scouters våta dröm...

MODO Hockey - knattesidan som tar dig med, hela vägen från roten.

MODO Hockey - Scouting all the way from the cradle, typ.

:-)
Kommentera

Frisco:

Jäklar du, Frisco, vad ambitiöst!

Är inte du inte lite för tidigt ute med den här tråden, förresten? Det är ju faktiskt hemmamatch på torsdag först! Och egentligen tycker jag nog att du borde åka på matchen på tisdag också.
Kommentera

Björn VII:

Då vet jag en kille. Han spelade med det där laget som var bättre än det där andra laget (typ röd mot vit) innan en av elitseriematcherna för inte så länge sedan. Han var överlägsen de flesta andra kidsen i matchen, gjorde snygga dribblingar och mål och sådär. Om jag bara hade kommit ihåg vad han hette... Jesper någonting, tror jag.
Kommentera

Björn VII: Jag scoutade i 5 minuter idag i Kempis. Såg inget speciellt.
Sen åkte jag och lämnade tillbaka bilen. Funderar fortfarande vart J-18 matchen mellan Modo och Vännäs tagit vägen???
Kommentera

knaskamilla: Jag har varit och sett så många matcher genom åren i isstadion strax bortom gropen så jag tar ledigt från hockey på tisdag. Däremot kanske du som nästan bor på den breddgraden kan ta dig tillLeksand och rapportera?
Kommentera

knaskamilla:

Haha...jag lovar att det här forumet är buggat, nu har du nog både Anders Kallur, Lill-pröjsarn och IMG knackandes på dörren hos den stackars knattens föräldrar imorgon. :-)

För övrigt applåderar jag TV4 som idag offrade några minuters NHL-on*ni, för att istället köra lite skön europeisk idrott i en fin gammal arena.

Mer sånt.
Kommentera

Frisco:

Njae...jag hade nog tänkt mig att göra något annat på tisdag. Typ lyssna på P4.
Kommentera

Frisco: Det skulle vara kul om nån visste resultatet på matchen Modo J-18 mot Vännäs som enligt www.modohockey.se/juniorer skulle varit i söndags klockan 16.00 och som undertecknad lånade bil för att se men inte såg skymten av.
Kommentera

Frisco:

J18 spelade inte match mot Vännäs i Söndags.
Dom spelade mot Luleå och vann med 9-0.
Kommentera

Vader: Ja men på den officiella modojunissidan stod det att de skulle möta Vännäs i Kempis 16.00. Undrar varför det gjorde det?
Kommentera

« · 147425