1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507590 inlägg · 4105 ämnen

MoDo - Pantern

« · 1933250 Till forumet

Sv: MoDo - Pantern
Nucky: Man kan faktiskt glädja sig över försvarsspelet i alla fall. Slarvigt passningsspel och avsaknad av spelare framför mål vid avslut är naturligtvis oerhört beklagligt, men jag väljer att se det lilla positiva.
Kommentera

J F K: Tyvärr är det som att titta på när målarfärg torkar. Har svårt att hålla mig vaken. Passningskvaliteten från båda lagen är bedrövlig. Nåväl, lite mer fart i tredje i varje fall.
Kommentera

Tarasov:
En Dragofavorit gör mål.... nu är jag helt säker på Ivandragoeffekten
Kommentera

MODO Hockey - IK Pantern 2-0
Kommentera

Bad_Brett:
Bror njuter av att se färgen torka😉😴😂
Kommentera

Tarasov:

I vanliga fall brukar jag förvirrat lyssna på webradion. Det är som att höra målarfärg torka. Inte så usel radiosändning i alla fall. Man förstår tillochmed vilket lag som gör vad.

Men däremot så har jag inte lyssnat för jag valde att ta en promenad i stället.
Kommentera

Tarasov: Tredje var bättre. Och tre poäng är ju det som räknas.
Kommentera

Nucky: Håller med, bättre fart i tredje o arbetsinsatsen bra, absolut.

Man vi har ju så svårt att skapa riktiga lägen, riktigt farliga sådana.

Skit samma bra med tre pinnar, det glädjer :-)
Kommentera

wolper: yess de vakna i tredje och tog full pott på måstematchetna!😁
Kommentera

Tarasov: satt du in ivaneffekten i tredje^^?
Kommentera

wolper:
Tyckte inte det var någon skillnad i det arbete man la ner på planen i någon av perioderna men man gjorde ett tidigt mål och då slappna man av lite. Skånskt motstånd, skånsk tränare och Skånsk betong på läktarn(Jag). 3 x Skåne = 3p till Modo.

Och sviten är nu uppe i 8 raka vinster på hemmaplan....😁🎉 min hemmasvit alltså
Kommentera

wolper: skönt med seger o två matcher nu med nolla bakåt, visserligen med lite flyt tänker på stolpskotten i slutet men såna har Modo haft många av, låt Lundin fortsätta nu så länge han spelar så här stabilt, nya tag o nya segrar nästa år ;)
Kommentera

Heyerdal: Utan att ha någon koll på hur en målvakt skall uppträda eller målvaktsspel öht, så känns Lundin oerhört säker.
Kommentera

Tarasov: Fan har du 100% segrar nu på plats ????
Kommentera

Smurfen:

Vi måste samla till ett årskort och resor till drago. Känns som bättre spenderade pengar än ett nyförvärv.
Kommentera

Smurfen:
Nä var på en match när Mike Morrisson stod i mål på den tiden det begav sig... i allsvenskan är jag dock 100% iofs vet jag inte om man kan räkna straffsegrar men tänker att om det ger seger i allsvenskan tabellen varför krångla till det?

Brukar försöka gå 1-2 ggr år. Bryr mig egentligen inte så mkt om resultatet utan det ha mest blivit en kul grej.
Kommentera

Rytter:
Skulle troligen inte funka eftersom man försöker manipulera den tur som följer med min närvaro😉
Kommentera

Tarasov: NHL” Bolts som nu är uppe i 10 raka och nog är hela NHL’s bästa lag, dessutom har man ett fruktat powerplay och helt otroliga målskyttar i den spelformen och som funkar som ett väloljat maskineri, ÄNDÅ hade kuch, stammer, point, heds och några till ändå stannat kvar efter sista träningen före mötet med Montreal samt på morgonvärmningen innan och tränat powerplay.
Vill man bli bäst och vara bäst så måste man träna bäst, skulle vara intressant och veta om det finns någon tröttmössa i Modo hockey som har den inställningen?
Kommentera

Tarasov: Vad har han för rädddningsprocent nu egentligen?
Två nollor på raken och bra redan innan...
Lundin får gärna vara kvar några år till med Dackell som backu
Kommentera

« · 1933250