1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507179 inlägg · 4105 ämnen

MoDo - Timrå 18/10 2005

« · 597996 Till forumet

Sv: MoDo - Timrå 18/10 2005
Dawidovski:
Nu menar jag tacklingen i dag mot Modo, den mot BIF var helt rätt ett matchstraff, färlåt om jag var otydlig
Kommentera

Dawidovski: Han kom fel in i situationen samtidigt som den kortväxte Aarnio vände på sig. Det var inget avsiktligt, men matchstaffet var nog korrekt dömt.
Kommentera

Per HApps: ok, nu tror jag att jag vet vilken du menar, sanny tacklade en modo spelare ordentligt på bortreblå linjen från modoklacken sett va? om det är den, så är jag beredd att hålla med dig, det var en av de klockrenaste tacklingar jag sett denna säsong!
Kommentera

JimmyH: ok, så var det nog Jimmy! såg bara reprisen en gång, å matchen var väl förra veckan? på tors blir det ett hett återseende för kempispubliken:-)
Kommentera

Dawidovski: Hmm, ska Strömberg hit och pinka in revir igen?
Kommentera

Frisco hälsar: Precis som för Kungen så sade det bara Clique för herr Strömberg.

Kommentera

Paddan: Alltså, vart får ni alla klockrena bilder ifrån? din bild var kul att se på:-)
Kommentera

Paddan: Jag tror inte att poliserna på bilden (vakterna) för bort strömberg som det ser ut... för jag känner igen publikvärden i bakgrunden, detta var i kempis, i slutspelet mot FBK i våras va? tror att det var på just den sidan som publiktrycket sprack så pass hårt, att det regnade in lite föremål:-) men det är glömt nu.

Men som sagt paddan, bilden var klockren i sammanhanget:-)
Kommentera

Ungefär hur fort rör sig pucken i denna bild?

1. Lika snabbt som när westerlind kollar halvljuset i pauserna

X. Vadå rör sig, det är ju en bild

2. Något långsammare än styrfart

Kommentera

Paddan: Kuggfråga till en snyggt photoshoppad bild. Enström har väl aldrig skjutit slagskott?
Kommentera

Salle: Här photoshopas ingenting, dels finns inte kunskaperna och dels så är den snodd rakt av från modohockey.se.
Kommentera

Salle: Han brukar väl försöka i alla fall...
Det var kul därför att se Touminen skjuta handledsskott ikväll, snabbt och oannonserat.
Kommentera

Paddan:

Jag har klurat lite nu, och rätt svar är helt klart alternativ X.
Kommentera

Paddan: En solklar 2:a. Tobbe må ha många kvaliteter, men han skjuter lösast i hela ES. Målvakterna inkluderade.
Kommentera

Paddan: Jag säger "1". "När westerlind rör sig står tiden stilla". Och NuMo.
Kommentera

westerlind:
Jag har sett dej stilla...;-)
Kommentera

På tal om matchen igår...dubblering av antalet gjorda PP-mål igen - nu blir det jobbigare att dubbla nästa gång!
Kommentera

« · 597996