1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

494263 inlägg · 4086 ämnen

Modo - Timrå 2021-02-26

« · 2156689 · » Till forumet


Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Smurfen: det där håller jag med om, bygga om och bygga rätt lag för att bli det " slagkraftiga " laget som modo skulle varit denna säsong
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: fan att inte persson kunde vara effektivare på sina skott.

Fint att de får rycka av karla klubban när han kommer i farlig rusning👍
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Nooky: Om det blir någon final alls (tänker på COVID-19). Sedan kan det bli jobbigt för Timrå om man plötsligt har otur med skador. Nubben misslyckades med att hitta forwards och hade man inte haft så oerhörd tur med skador så hade man kunnat få det lite jobbigare.

Sedan har Dahlen varit rätt osynlig i många toppmatcher. Det är ingen tvekan om att han är bäst i ligan, men han trivs inte alls lika bra när domarna höjer nivån och det blir tätare. Exempelvis kan det bli skitjobbigt om grisar som Rahimi får fultackla hela tiden.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Hoppas verkligen att man nu direkt efter säsongen lägger ner snacket om detta jäkla 100 års firande och istället lägger ner all energi på att analysera allt på vad som har gått fel denna säsong istället !
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Domsjö: Så kan det bli men vi får vara glada om vi undviker kval.
Vad ska ryssen här att göra, spela av i ett lag som befinner sig i ett vacum ?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Domsjö: Lycka till karla i Shl med den skridskoåkningen!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: ja, vad fan har Sunkan mor t Rocky
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: fan va många gånger jag sett våra backar bli lätt rundade av motståndarlagen på kanterna och får fritt in på mål
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Domsjö: jag tror det kommer bli

Timrå vs Västervik
Karlskoga vs Löven

sen blir det nog timrå mot Karlskoga i finalen där karlskoga vinner med 4-2 i matcher
för SSK och dom flesta andra lagen har delat och gett för mycket för att dom ska kunna vara något " hot "
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gavelo: Där tycker jag att du är ute och cyklar. Det är det andra bästa laget vi haft på isen sedan vi åkte ned.
Det här skulle sett mycket bättre ut med en bra tränare från början.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Domsjö: Timrå kommer spela shl nästa år dom är i en klass för sig själv. Löven är inte ens i närheten av Timrå.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: Timrå går upp i år ,värvar Rockwood som kommer att göra succé i SHL nästa år.
Där han kommer briljera i pp😜😉 ......Skulle inte förvåna mig det minsta. Och Karla hamnar i Lif ,goes without saying.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: Tycker väl att Karla är farligast, men Rockwood är den bäste spelfördelaren. Helt sanslöst att Aagaard gör fyra mål när han spelar med Rockwood, men ändå plockar man bort honom.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: Ja det syns tydligt att det inte är något vidare maskineri.. men man har också till viss del misshandlat materialet, till dags dato sitter man fortfarande här och häpnar kring rollen och minutrarna Rockwood får. Det har varit oberoende tränare. Det är fortfarande tombola deluxe kring kedjorna, av någon anledning..
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gäsp: Delar din åsikt är totalt emot hoten. Men han har totalt misslyckats som sportchef och skulle gärna se man plockade in nån mer rutinerad på den positionen.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: ja, obegriplig matchning
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Heyerdal: Stort att lyckas bygga det sämsta laget i Modos historia med en jätgebudget inför sitt 100års jubileum.
Sen är det skönt att se spelarna verkligen visa desperation och jävlaranamma när man åker runt på en skridsko och flippar bort puckar!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: Har aldrig sett ett värre misslyckande!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gäsp: Skönt för er del att Väsby är i underläge
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: Fast det är en sak jag sett med Peters också. Direkt han släpper in ett billigt mål så blir han en mycket sämre målvakt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gäsp: skapligt katastrofbygge i år. Alldeles för många fel. Hoppas vi kan lyckas hitta och behålla någon typ av stomme från detta lag att bygga vidare på med bra mycket bättre lagspelare så att vi ändå får någon typ av kontinutet
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Är det bara jag eller känns Rockwood som vår överlägset giftigaste forward?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan:
Man gillar verkligen inte Rockwood visst fick han inte lira PP?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Heyerdal: Då taggar vi om till nästa förstaperiod mot Björklöven då! Det är i första man tar poäng har jag hört.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Jag är emot hot mot Glader men det har inte fått mig att
Ändra uppfattning om hans misslyckande. Glader ska inte bygga ett lag till för MoDos räkning!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Känns som att Tex tappade skärpan efter första målet. Samma sak i förra matchen han stod...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: Modo måste vara det lag som släpper in flest mål i början o slutet av perioderna
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Tex ska ta den där. Corrado borde nog stått kvar, men skitsamma. Nu är det slut.
Det syns att det egentligen aldrig varit Peters som varit problemet, även om han inte varit lika bra på slutet. Tex ser otät ut på ettan och trean. Tvåan är ok att släppa in, men han säljer sig lite för billigt för att det ska se bra ut.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
1 minut spelad och backarna gör 3 FULLSTÄNDIGT obegripliga beslut, sen kommer 3-0 för att INGEN vrider på huvudet efter alla stendammslunga beslut.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: nog för att jag gillar hans glöd men får fan lite huvudvärk av kommentator lars ibland. ^^.

Haha där kom en till. Men sjukt att man inte ens bryr sig^^
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
jonsson: Bedrövligt
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
jonsson: Den ska Tex ha...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Olle: Jösses amalia. vi låter det bara vara, helt enkelt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Rytter: Ja, Lundin kör verkligen döende svanen, pinsamt att se
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Herregud
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Snipan: Obegripligt faktiskt. Rocky är inte sämre defensivt, men mycket bättre offensivt. Svenningsson har bra skott, bra teknik och bra fysik, men kanske seriens sämsta spelsinne.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bilyaletdinov: Jag håller med. Jag tycker att det är roligt att Modo taggar till när det är surströmmingderby.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gäsp: Sov nu, du verkar trött🥱
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
mikenomad: Jodu jag har sett mycket hockey i min dagar, och jag har själv spelat hockey sen jag var 7 år , fick lov att sluta pga mina knän inte pallade trycket något mer vilket hände när jag var runt 23..

men jag är okunnig när jag berättar min lilla syn på det hela ? got it
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
ToddW: Håller med. Varför inte spela honom på Svenningssons plats?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Nooky: är det nåt jävla bridgeforum vi diskuterar i? JO, när man har tappat luften så är man oftast 100% inom en minut eller två. Fullt normalt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hanzon: jaja! Det är tråkigt att se, helt klart!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
mikenomad: haha, Nooky har nog mer kunnande än de flesta på Hockeysnack. Har aldrig läst ett dåligt inlägg från den personen.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: En vild gissning är att vårt värdelösa försvarsspel betalar sig extra mycket när det är längre till båset.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K:

Säger inget om situationen på Dahlén, den tar nog illa. Varken fult eller filmning.

Men kolla iställlet lundin framför mål vid 1-0, satt och garvade på reprisen han slänger sig och skriker efter domaren direkt vid kontakt med Corrado, sådant är bara så onödigt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Olle: Om man har tappat luften som i detta fall " hände " , så ska man inte kunna spela 1 minut senare eller rättare sagt näst kommande byte to.m. Vilket Dahlen gjorde.. så den kan inte ha tagit så himla illa som ni får det att låta, eller hur?

sen är man väl glad över att det inte ledde till att han blev just skadad, men tare lugnt lite nu vet ja.. ni om någon borde väl veta hur man skadar spelare i år väl?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Ja att komma med osanningar gillar jag inte. Gör du det alltså. Okej, vi säger så.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Nooky: Du har inte sett mycket hockey va? Jävligt okunnig
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bilyaletdinov: Nu presenterar man all statistik för årets allsvenska och vi ligger i botten överallt .
Inga positiva tecken någonstans, vi får vara glada om vi överlever detta utan kval och ryssen
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hk: Katastrof
Kommentera

« · 2156689 · »