1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507133 inlägg · 4104 ämnen

MODO - Timrå 22/11 2005

« · 622761 Till forumet

Sv: MODO - Timrå 22/11 2005
Paddan: Vi har den statliga televisionen på vår sida medans Poffa står allena...

[url=svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=19710&a=491967&from=rss]Modo vann på Timrås självmål[/url]
"Morten Green höll sig i närheten, jublade och fick målet"

Kommentera

Salle: Det där är bara en persons synsätt på det hela. Vi alla är glada för att Modo vann medan du sitter hemma och surar över att Green över huvudtaget finns med i truppen. Underligt.
Kommentera

Frisco:

Grattis till segern, det spelar väl inte så stor roll hur pucken går in...I Timrå är det carnevalst...hm jag menar kvalstämning...he he he.

Derby på torsdag igen.
Kommentera

Alltså. Jag har ingen riktig koll känner jag, men när jag tittar på tabellen ser det ut som att både vi och Timrå ligger ovanför strecket. Det ser dessutom ut som att det inte skiljer jättemånga poäng. Varför ska de sparka hela laget och spela kvalserie, när vi går omkring och ändå är ganska nöjda med läget? Eller är det kanske bara jag som är ganska nöjd?
Kommentera

knaskamilla: Det verkar bara duga med att ligga etta för Timråiterna? Har de drabbats av minnesförlust och storhetsvansinne? Jag vet inte.

Jag är nöjd med att Modo har ett lag i elitserien och att jag får gå på elitseriehockey under vinterhalvåret. Tabelläget just nu är väldigt positivt. Mycket bättre än jag hade räknat med innan säsongen startade.
Kommentera

Frisco:

Måste vara minnesförlust eller storhetsvansinne. Eller både och. Det var väl nyss de gick upp i ES, för böfvelen? Kanske våra hangarounds kan förklara.

Det skulle iofs också kunna vara så att de fortfarande tror att man blir storebror om man ligger bättre till i tabellen.

Eller att de förlorar matcher som de vinner skottstatistiken i, medan vi faktiskt vunnit ett gäng matcher vi förlorat skottstatistiken i.

Eller också smittar den Gävliska andan (eller anden, beroende på vem man är) och är på väg att sakta sprida sig uppåt i landet.
Kommentera

« · 622761