1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Modo - VIK 170213

« · 1799594 Till forumet

Sv: Modo - VIK 170213
Amitiel: Fokus på kvällens match. Själv är jag o supporter gruppen (vi är fyra tappra ) på väg mot scaniarinken och förhoppningsvis tre viktiga points?
Kommentera

Golden boy : Helt rätt.
Allt annat än sex poäng de två nästkommande matcherna är en smärre katastrof, för om inte är vi på riktigt allvar indragna i skiten!
Kommentera

Golden boy : Ni gör ett fördjävvla bra och viktigt jobb. Jag är djupt imponerad!
Kommentera

J F K:Det får du väl fråga Bisterfinnen som skrev det
Kommentera

Den stora frågan är ju om Modo blivit sämre med säsongen, eller har man varit lika dåliga från start eller har man rent av blivit bättre?!

Med så många nyförvärv, sparkade spelare, externa sponsorpengar så skulle jag vilja påstå att det bara blivit värre och värre
Kommentera

Nucky: Vart ser du mig ha skrivit något sådant? Jag citerade Bisterfinnen, som jag gissar menade gamla NHL-proffs generellt med uttrycket "stooorfräsare" inte just Sedinarna. Rent spekulatibt kanske han syftade på dom som kommit hem och sedan blivit sportchefer, men vad vet jag fråga honom!
Kommentera

Confusius: det var inte Confusius, det var jag.

Återigen så åsyftades inte spelarna eller att det är härligt att dom återvänder utan vad det fenomenet gör med vår självbild, vår anda och vår förmåga att bygga strategiskt av egen kraft. Att det gör oss passiva och självbelåtna och att det straffar oss så in i bomben just nu.
Kommentera

« · 1799594