1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507750 inlägg · 4105 ämnen

Mora - MODO Hockey

« · 913741 Till forumet

Sv: Mora - MODO Hockey
westerlind: Jag håller med.....

Cogito, ergo sum.
Kommentera

Poffa: Fnys, att det skall vara så svårt att få det rätt någon gång. Klart att det skall vara 8 mål åt vardera håll.

Modo ligger typ på noll då. Förlusten idag tar ut vinsten mot DIF och noll i målskillnad. Man skulle kunna säga att Modo inte spelat någon match ännu så machen mot tikarna blir våran premiär.
Kommentera

qwertas:

Jag vet inte hur många som kommer att hålla med mig om detta, men jag tycker att Krizan bara har blivit sämre och sämre sedan han kom till klubben. Visst, han var helt outstanding i ett par matcher mot HV 71 och Linköping, men samtidigt fick han betydligt bättre hjälp av backarna förra säsongen än året innan. Det är oroväckande när Zacke framstår som en frisk fläkt i mål. Jag vill minnas den tidiga Krizan som oerhört rörlig och reaktionssnabb, nu känns han slö och otränad. Vi får hoppas att hans oerhörda vinnarskalle väger upp för detta.
Kommentera

Bad_Brett: Samtidigt är det väl svårt att skylla något av målen på Krizan. Ettan är ett stenhårt slagskott från nära håll, rätt upp i krysset, efter en lång förflyttning. Tvåan gör han ju en makalös räddning på, men vad spelar det för roll då Mora är både tvåa och trea på pucken? Och trean är en turlig styrning rätt upp i krysset.
Kommentera

qwertas: Eller så har de spelat två tredjedelars match. Jag menar de har ju bara spelat två perioder av sex hittills =)
Kommentera

Har nästan glömt bort hela den här matchen redan. Men var de 3 första målen för Mora styrningar? Kommer inte ihåg om första tog på Hållberg när han slängde sig och styrdes i mål. Har i alla fall för mig att de två andra var resultat av styrningar framför Krizan men kan bara med säkerhet säga att ett av dem var det. Någon som har bättre minne än mig då det gäller förlustmatcher som kan säga hur det var?

Hoppas hur som helst att Krizan får stå i mål i morgon och att laget har lite tempo och fart från start. Man kanske skulle ha spelat fler träningsmatcher så de fått upp tempot eller ja kanske rent av spelat de sista 4 mot Timrå som någon på kontoret sa.

Kommentera

« · 913741