1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506533 inlägg · 4103 ämnen

Nattens NHL

« · 236487 Till forumet

Nattens NHL
Pålsson 2 assist så här långt. han får vi nog inte hem till nästa säsong :-((
Kommentera

Sv: Nattens NHL
Sahlander: Vill bara tipsa om en underbar sida... klicka på protokollet...
Kommentera

willysson: Vad stod det?? Fjortisfestivalen?? När går den av stapeln..hehe
Kommentera

Hagkiller: Fjordfestivalen... den var kul, är i uddevalla....Nostalgi, min första täling-....
Kommentera

willysson: Hade den med mitt NHL-inlägg att göra. Eller ville du visa dig duktig inför Kamilla...
Kommentera

Sahlander: Hade ingenting med det att göra... var kåt bara.... ville dela med mig av en sida jag gillade, sa inte att det skulle ha nått med nått att göra...:)
Kommentera

willysson: Om jag vore kåt och ville dela med mig en sida jag gillar skulle det bli något helt annat på den sidan... tro mig... ;-)
Kommentera

Sahlander: Men alla är vi olika, det är någ inte bara jag som tänder sexuellt på en volvo Amazon...
Kommentera

willysson: Jag är mer en P1800 ES typ av kille om vi snackar Volvo.
Lite smäckrare, Lite lättare och inte så rund i formerna.
Kommentera

Sahlander: Påhlson målar i num. underläge... 1+2 inatt mot Detroit
Kommentera

Sahlander:
Ganske stærkt af Påhlsson...1G 2 A indtil videre
Kommentera

Sahlander:

Illa. Fortsätter han så här så kommer han INTE att spela med MODO nästa säsong...:)
Kommentera

Sahlander:
Skiter väl i vad han gör på fritiden. Det är väl för att spela hockey och eventuellt tjäna stora pengar som han är på andra sidan pölen...
Kommentera

Paddan: Vad du var petimetrig inatt då... Inte fått nån sömn i helgen?!?!? ;-)
Kommentera

På tal om MODO-spelare som eventuellt är på väg hem. Hur länge kommer Svarten att stå ut i Atlanta? Han var en "healthy scratch" i natt och får i övrigt väldigt lite speltid för tillfället. Skall man börja hoppas på att han spelar i MODO till hösten?
Kommentera

Äsch, innan jag målar in mig i något hörn så är det väl bäst att man tar sitt pick och pack och styr kosan mot sängregionen.
Hmm...tro om brorsan kan tänkas vilja ha ett säsongskort till MoDos hemmamatcher i födelsedagspresent, vad tror du poffa?
Kommentera

Paddan:

Knappast. Ge han en hårddisk istället...:)
Kommentera

Sahlander:
Nepp, har legat sömnlös och oroat mig för den hemska A-kasseinformationen på tisdag.
Kommentera

Paddan: Tell me about it... Sen måste vi lämna in månads-redovisningen... Kan vi räkna detta som akt. arb. sök...
Kommentera

poffa:
Äsch, han kan få några gamla matchprogram, de borde han väl uppskatta riktigt ordentligt tycker jag. Sånt där datortjafs kan han hålla sig till på arbetstid. :)
Kommentera

Sahlander:
Jomenvisst, kommer att vara sånt där akt. arb. sök utanför Kempis senare idag så det är väl lika bra att man åker in en sväng och dumpar papperslappen också.
Och när jag säger lapp så är det inte någon nedlåtande benämning på en same...
Kommentera

Paddan:

Haha. Jag önskar dig dock lycka till med att försöka väcka hockeylågan i honom. Du står inför en tuff uppgift.
Kommentera

Nej, för sjutton nu börjar det bli lite senare än det var för en stund sedan så det är nog hög tid att försöka vara ovaken en stund.
Jag och min kommentatorskollega ber att få säga god natt.
Kommentera

Paddan, Poffa:

Kan ni sluta och skirva, jag kan nämligen inte sova.
Kommentera

Sahlander: ja kåt blir man...
Kommentera

scim: Du lär inte missa nåt av värde om man tänker på vad/hur dom brukar skriva så... Gå och lägg dig du!
Kommentera

scim:

Vyssan lull, koka kittelen full,
Det kommer tre vandringsmän på vägen...
Kommentera

poffa: ZZzZZZZZZzzZzz
Kommentera

Zäta och Hull verkar vara de enda som försöker nåt mot Anaheim inatt. 6 skott på mål av Zäta. 7 skott av Hull. Den sistnämde reducerade nyss till 1-4 på pass av den förstnämnde.

Gaaah. Det går inte att komma in på svt.se. Jag som ville se MODO:s mål innan jag somnade. Hockeyligan och Startsidan Telia är inte lika snabba med att lägga ut matchklipp nu under slutspelet tyvärr.
Kommentera

samjo: Men matchens lirare är ju Giguere & Samme
Kommentera

Sahlander: Givetvis är det så. Samme hade efter två spelade perioder futtiga 7 minuters speltid (vilket nästan var minst av alla spelare i Anaheim).
Trots det 3p och +3. Impressive! :)
Kommentera

samjo:

Matchen är slut, Ankorna vann med 4-1. Påhlsson borde bli matchens lirare med 1 mål och två assist. Hans mål kom för övrigt i numerärt underläge.
Kommentera

Aben: Dejlig dansk seger: Hirsch rena väggen, Morten snyggt mål!!
Kommentera

Zigge: Hirsch e knappast någon vägg, det var frölunda spelarna som gjorde honom bra. Frölunda spelarna blev frustrerade när de inte fick in pucken, och då gick det inte alls
Kommentera

Frölunda85: Översatt: ORUTIN...
Kommentera

Dream Team: Ni överskattar bara eran målvakt
Kommentera

Frölunda85:

Kappanen är en av ES bästa målvakter helt klart, men vad har han med det här att göra?
Kommentera

Lumber Jack: Jag pratar om Hirsch
Kommentera

Frölunda85: Du bör helst kolla vem du skickar brev till. Det kan lätt misstolkas, vilket blev fallet här..

Om jag säger att mitt lag e Timrå, så fattar du Lumber Jack:s kommentar om Kapanen också...
Kommentera

Dream Team: sorry, trodde att du var Modoit
Kommentera

Frölunda85: Vilket hån..:-)
Kommentera

Dream Team: He he, ja förlåt. Ingen vill ju vara Modoit, det vore ju pinsamt
Kommentera

Frölunda85: He he.. Ironin var tydlig hoppas jag? Samma fråga kan du ställa på torsdag, då får du se vad som är pinsammast...
Kommentera

Dream Team: Vad menar du??
just det..kom just på att det e luleå fans som hatar MoDo
Kommentera

« · 236487