1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507806 inlägg · 4106 ämnen

Niopoängsvecka!

« · 301148 Till forumet

Sv: Niopoängsvecka!
zigge:

Lugnviksskolan

mike:

Vanlig hederlig inkontinens
Kommentera

Mike: Först hockey, sen hem, på Olearys, hemma, på Olearys och nu hemma igen. Kvällen går i firandets tecken pga att det goda har vunnit över det onda.
Kommentera

gud: Ni kan pröva en plastikoperation - själv så behöver jag bara banta!

LJ: Det finns ju fina hjälpmedel för sånt, t,ex Norstedts svenska ordbok. 80.000 ord och fraser.
Kommentera

Frisco: För det första så är det imponerande och se att din svenska fortfarande funktionerar klanderfritt i detta utsatta läge. För det andra så skulle jag givetvis ha hakat på i firandet om jag bara haft vägarna förbi och för det tredje haft något att fira - ska väl vara att jag lyckats fått frugan i säng dårå.
Kommentera

mike: Du har "fått frugan i säng" och så sitter du här och snackar skit med oss... Gå och lägg dig vetja...
Kommentera

Salle: Då kan jag ju bli svettig och det kan aldrig vara nyttigt. Näru Salle jag har gjort ifrån mig ja - 3 får räcka!
Kommentera

Vad står det egentligen? Är jag för full eller?

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,370395,00.html

[Modo har kommit igen starkt efter en trög start, med 1-0 på de inledande två elitseriematchen.
På de tre matcherna därefter har Modo tre segrar och 8-1 i målskillnad - 2-0, 2-1, 4-1.]

Vadå 1-0 på de inledande två matcherna?

2-0 2-1 och 4-1, blir det 8-1?
Kommentera

Frisco: Är nog reportern som är full.
Kommentera

Portello: Det är TT:s artikel. Mycket underlig.
Kommentera

NuMo:

Skyll inte på mig! Jag tvingade dig aldrig att kolla halvljuset i paus.
Kommentera

----8<-------
Arbetarbladet 031005:
[Hemmalagets förstafemma med Kari Haakana och Mika Lehtinen som backar bakom Magnus Wernblom, Andreas Salomonsson och centern Per Svartvadet kan vara seriens bästa enhet.]
Kommentera

« · 301148