1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507072 inlägg · 4104 ämnen

Niopoängsvecka?

« · 295866 · » Till forumet

Sv: Niopoängsvecka?
knaskamilla: Det är nästan så du borde sätta ett NSFW krindg den länken annars kanske moderatorerna känner sig tvingade att ta bort den...

Sen är jag lite orolig för dig... Du börjar bete dig lite som tjejen på ModoForum som var lite betuttad i Weinis...
Kommentera

knaskamilla:

Ähh, killen stack ju från klubben i tron att han skulle komma till något bra lag. Bakersfield, skall det vara något att hänga i julgranen??
Kommentera

knaskamilla: Eller så här:
[bild]www.frisco.se/hs/rokare.jpg[/bild]
Kommentera

Poffa:

Nej, den ser ju ut såhär:

www.ornsat.com/kamilla/peterhirsch.jpg

Fast lite mer skydd kanske är önskvärt under match...
Kommentera

knaskamilla:

Där ser ni MODO:s lösning på målvaktsproblemen.
Kommentera

Salle:

Det har jag missat. Berätta mer!

Poffa:

Ja, precis. Som ett annat exempel ska jag nu testa att bifoga en bild, det blir intressant...

[bild]www.ornsat.com/kamilla/it's_something_wild_about_him.jpg[/bild]
Kommentera

Salle:

Ähh, käften vettja! Kom inte dragande med en massa elakt förtal nu. Det kallas engagemang.
Kommentera

knaskamilla: Du har en poäng där... Jag har hört att han nästan var i bråk med en vakt... Tur att Daniel var där.
Kommentera

knaskamilla:

De galna ögonen lyser, håret på ända, frustande av irritation och halvt framåtlutad stil på väg att vräka ur sig något om domaren eller någon annan pippi på isen menar du?
Kommentera

Salle:

Jag tror att det var ett bevis på poffas sanna hockeynatur (helvild poffa, med andra ord).
Kommentera

Salle: Kempispubliken enögd? Njae, inte värre än nån annan hockeypublik tycker jag.
Kommentera

Frisco: Bevis på Kempis-publikens enögdhet eller???
Kommentera

westerlind:

Du snarkar här men skriver 18 minuter senare i en annan gästbok. Vad är det för stil?
Kommentera

Frisco:

Kul, killen. Kul...:)
Kommentera

Poffa: Det har nog nåt att göra med fettarsel-aspekten Frisco prata om...
Kommentera

Poffa: Hänger med och hänger med? Ja så gott det går kanske.
[bild]www.frisco.se/hs/cyklop.jpg[/bild]
Kommentera

Frisco:

Ähh, du är bara ovan. Själv sitter jag så skönt och hänger med ändå.
Kommentera

Poffa: Rätt Poffa. Hade till och med glömt bort att dte blev 0-6 igår:-) Man hänger inte med på sittplats. Mer ståplats åt fettarselfolket.
Kommentera

Roberth: ZzZzZzZZ.....
Kommentera

Poffa:

Så då är de alltså tennis siffror då... fast 6-6 (0-7) eller??
Kommentera

Roberth:

Nä, men det kan bli 7-0 i ett tiebreak. Vilket var vad jag skrev.
Kommentera

Poffa:

Brukar väll inte bli tiebreak vid 6-0?? eller....inte så bra på den där spårten FÖRBJUD hårda sörvar så de blir nå lir.......
Kommentera

Frisco:

0-5 i hockey är väl Walk Over...
Kommentera

Frisco: Vet inte vad man kallar 0-5 i hockey. Men 0-6 kallar man Modo - FBK numera ;)
Kommentera

Frisco: En förlust för ett av lagen...
Kommentera

Poffa: Ja, det är bara under ordinarie matchtid man kan förlora med 6-0 i tennis. Och hockey.
Kommentera

Poffa: Jag tycker att 7-0 är mer Bajensiffror än tennissiffror. Vad kallar man 0-5 i hockey?
Kommentera

Roberth:

Ta ett tiebreak, i princip vilket tiebreak som helst så skall du nog se att det går att få ihop de siffrorna.
Kommentera

Salle: Olyckan med SK686 från Linate flygplatsen i Milano till Köpenhamn hände för nästa exakt två år sedan, 8 oktober 2001.
Kommentera

Portello:

Har du sett nån vunnit med 7-0 i tennis vill ja ha bevis....
Kommentera

Frisco: Rena tennissiffrorna ;)
Kommentera

Äh, måste pigga upp denna gästbok lite.
Hammarby - Enköping 7-0 ikväll
[bild]www.sportforum.se/images/frisco/26.jpg[/bild]
Kommentera

Poffa: Jaså det är trist att umgås här med oss... Tack så hemskt j-a mycket för det...
Kommentera

Salle:

Det ordet finns redan. Tristess...
Kommentera

Paddan: Poängen med stunderna av ohockey mellan matcherna är väl just detta...

"stunderna av ohockey mellan matcherna" förresten... Borde det inte ha ett namn ungefär som en Olympiad är tiden mellan två Olympiska spel dvs 4 år.?
Kommentera

Poffa: Själv känner jag inte alls någon oro beträffande de där nio poängen. Det är snarare så att jag känner en oro för vad som egentligen är poängen med de där stunderna av ohockey mellan matcherna.
Kommentera

westerlind:

Brynäs? Nänä, den matchen är jag inte orolig för. Det blir storvinst för MODO som vanligt, jag tror det är bortamatchen mot Linköping som gjort mig lite feg.
Kommentera

Poffa:

Hahaha, det beror nog på att du sett spelschemat: Efter 0-6 mot Brynäs på lördag blir det svårt att få ihop det. Nä, satsa på niopoängsvecka nästa vecka istället.
Kommentera

scim:

Tanken var "!", handlingen blev "?", undra om mitt undermedvetna automatiskt gick in och rättade mina handlingar? Det skulle i så fall betyda att jag inte riktigt tror på mig själv.
Kommentera

Poffa:

Jag tycker du är för feg i ditt val av rubrik, du skulle istället för "Niopoängsvecka?" valt det uppenbara "Niopoängsvecka!".

Första tredjedelen imorrn...
Kommentera

Salle:

Ingen mening för slavarna att göra myteri då, med andra ord.
Kommentera

knaskamilla: Det är ju i så fall synd att Karamellkungen & Kronprinsen inte är med oss längre. Både var nämligen ombord på ett visst SAS-plan från Milano för några år sen.
Kommentera

knaskamilla:

I så fall har jag inget annat val än att förorda införandet av anarki i den här frågan.
Kommentera

Salle:

Skoptvättare, kung... Samma sak, olika namn.
Kommentera

Poffa:

Är det inte så att det bara finns en Karamellkung, och resten är någon sorts slavar?
Kommentera

Stava kan jag då inte i alla fall. Världsfenomenaljättebäst är jag inte på det märker jag. Jädra tumvantar...
Kommentera

Poffa: Du skulle inte bli kung... Du skulle bli skoptvättare...
Kommentera

Paddan: Lunch!!! Du skojar!!! När jag äter godis och dricker öl&dricka hela dagarna... :-)
Kommentera

Paddan:

Hörrudu! Nu skall du inte komma här och komma... Vad är min människa för en padda egentligen?

Även fast jag är världsfenomenajättebäst så har jag inga som helst tankar på att bli kung, famför allt inte karamellkung.
Kommentera

Salle: Äsch, du får väl skola om Poffa till förste skoptvättare, eller något sånt. Kommer ju att underlätta arbetet så otroligt mycket att du till och med har råd att sova på lunchen, om du nu får någon sådan.
Kommentera

« · 295866 · »