1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507067 inlägg · 4104 ämnen

Ny dag, nytt liv - del V

« · 1009319 · » Till forumet

Sv: Ny dag, nytt liv - del V
Piss och god natt.
Kommentera

Paddan: Reser vi oss från detta då har vi knäckt dem i denna serie. Men det är inte mycket som talar för det.
Kommentera

Jahapp, och det gick ju väldigt bra när jag slog av Sopcast. 0-2, det här vänder vi aldrig. Dags att plocka fram rakhyvlarna och raka bort slutspelsfjunet.
Kommentera

Paddan: Nu har timrå tur... 3 flytmål
Kommentera

För helvete Krizan.
Kommentera

Berka: Nejdå, du har väl lyssnat på Timrås hockeyakademi. Timrå har aldrig tur, man utför istället konstnummer av sällan skådat slag utan någon som helst inblandning av tur. Alla motståndarmål, däremot, de är till 999% frukten av en osannolik tur.
Kommentera

shinzawai: Tack för den Krizen! :)
Kommentera

Paddan: Var det du som stängde av? Ja det la ned väldigt lämpligt iaf. Äntligen lite flyt!
Kommentera

Paddan: Helt makalöst..
Kommentera

Känner ni pressen? Men våran tur att vinna kvarten i år,nästa år kan vi ju se till att mötas senare.
Kommentera

Wayne Gresky: Jepp, ligger ju fasligt nära nu att få in mitt tippade resultat 1-4, men samtidigt så har vi väl inte sånt flyt idag att vi lyckas få in ett mål.
Kommentera

AndersN: jo nu ser de tungt ut. Brukar ju vara så när timrå får ett mål då brukar de kunna rasa på
Kommentera

Paddan: Det är ju inte slut än, men modo ser inte alltför bra ut heller. Sen har vi inte flytet som behövs för att vinna. De förbrukade vi nog i fjol
Kommentera

AndersN: Ska inte ni tappa Lindström, Hahl, Regin m fl? Vi har inga planer på att spela i kvalserien om ett år. Passa på och njut medan du kan.
Kommentera

Paddan: sug in surläppen nu,ni var så jävla kaxiga ifjol.
Kommentera

Wayne Gresky: det kanske ni får ändå,era sk stjärnor har nog slocknat innan nästa säsong.
Kommentera

fighter: Är man mästare så får man vara lite kaxig. Vi får väl se om ni får chansen att kaxa er lite om en månad.
Kommentera

fighter: Jag skulle inte hoppas alltför mycket om jag var du. förhoppningsvis är de istället lite mer motiverade under sommarträningen. Det verkar som om vi kom efter lite i fjol efter allt champagnedrickande.
Kommentera

Wayne Gresky: tror korrekt sägning är att ni VAR mästare...
Kommentera

fighter: Vilken tur att det finns oerhört okaxiga timråiter att luta sig mot då. Märkligt nog brukar kaxiga jävlar dyka upp i de flesta gästböcker när det egna laget leder ganska betryggande, och inte alltför sällan är de också i en ålder som befinner sig någonstans mellan "snart moppe" till "snart körkort".
Kommentera

Messiah: För det första så gällde det huruvida vi var kaxiga för ett år sen och för det andra är vi fortfarande mästare tills de nya har utsetts.
Kommentera

Paddan: Eller mellan obsklass och komvux.
Kommentera

Paddan: jag brukar inte vara här och kaxa mig,men sällan har man kunnat läsa om så många kaxiga modoiter sen ni slog ut oss på ett sånt sätt.

ger man sig in i diskussionen så får man tåla den och.
Kommentera

Wayne Gresky: Då är frågan om man ska diska eller se på tv-matchen? Jag tror disken känns roligast just nu.
Kommentera

Wayne Gresky: på eran lilla skylt i Swedbank står det tydligt 2007 och mig veterligen är det 2008 nu...

Och ja ni var kaxiga för ett år sen och dom få modoiter jag känner som inte var det tänker jag visa samma respekt tillbaka om det här håller i en period till... Dom som inte var det kan du studsa ut i sommarträningens tecken och känna sig ägda
Kommentera

Wayne Gresky: att få slå ut mästare är inte så pjåkigt heller rätt skoj faktiskt,om vi nu råkar vinna.
Kommentera

fighter: Och innan ni har två mästartecken så kommer vi alltid att ha trumf på hand. Men detta är antagligen det största som hänt i Timrås historia, så passa på och njut istället för att sitta här och skriva nonsensinlägg.
Kommentera

Wayne Gresky: Vi kommer inte att få spela kval med ett så pass bra lag,lika stor chans att ni får det isåfall för wernblom krizan sundström kommer inte att funka i längden,snart gnäller dom och spelar pajas så mycke att dom inte har tid att spela hockey alls.
Kommentera

AndersN:
tack för den skröder
Kommentera

Messiah: På er lilla skylt i plywood står det inget alls.

Grattis ni har dock inget lag för sm titeln, hurvida det är bra eller dåligt det skiter jag i, för antingen vinner man titeln eller inte och där är vi i samma situation.
Kommentera

Passar redan nu på att tacka MoDo för en trevlig matchserie. Lite vågat då inget är klart än, men det känns såpass stabilt att jag gör det ändå.

TACK!
Kommentera

spud:
som sagt tack för den skröder
Kommentera

Ja tack för motståndet,lite dåligt att varken vi eller ni fyllt upp arenorna på alla matcher om man ska va kritisk.
Kommentera

Jobbigt att modo ite kämpar!!!!!!!!!! Kan timrå göra 3 flytmål kan vi!!
Kommentera

Wayne Gresky: sug in surläppen nu för faan,ni förlorar mot ett bättre lag så enkelt är det.
om du nu sen vill leva på historia så får du väl göra det,jag lever i nuet.
Kommentera

Berka: Skrev du igår något i stil med: "Kan Timrå vinna 3 raka kan vi!" ?
Kommentera

Berka: Varför skall dom kämpa när inte ens publiken stannar och stöttar de sina i nederlagets stund? SKITPUBLIK!
Kommentera

John K: Är det inte tvärtom?
Kommentera

John K: Timrå publiken är ju känd för att hejja på ett lag som förlorat, minns när vi slog ut er hur ni stod och hejjade och skrek på era hjältar samtidigt som vi på våra..
Kommentera

Stå upp sista modo!!
Kommentera

fighter: Apropå historia, visst är det så att din fantastiskt klubb tangerar sin främsta sportsliga framgång i samband med den här semifinalen? Det där med att spela final har väl aldrig varit Timrås grej?
Kommentera

Grattis Modo till sommarlov! :-D
Kommentera

General_Moisio: Vad tror du sverige gjorde ifjol!!! När vi slog ut er myste sverige å när vi tog sm-guld myste vi igen
Kommentera

spAps: Vi har allt varit i final. Länge sedan, men ändå.
Kommentera

Tack tack, känns bra detta!
Kommentera

Jensen_12: Det där uttalandet kommer fortfarande att gälla även efter det här slutspelet.
Kommentera

John K: Ja och förmodligen var det domarnas fel
Kommentera

AndersN: Skröder prickade stolpen med 2 minuter kvar oxå!!! Rätt lika va???!!!
Kommentera

Gorkyman: de är alltid domarens fel att MoDo förlorar
Kommentera

Trevlig semester, vi ses nästa säsong. Pöss!!!
Kommentera

« · 1009319 · »