knaskamilla:
Jag vet inte, men jag testade också nu och kan rösta på de tröjor jag inte redan röstat på. Jag har väl haxxat sönder deras applikation, eller nåt.
knaskamilla:
Jo, jag förstår att det måste kännas betungande. Jag vet ju att det är det, jag har haft den rollen länge, men till slut så tröttnade jag på det.
knaskamilla:
Klart jag varit klok. Men mailat har jag inte gjort. Det är inte de lärdes uppgift att hela tiden styra de olärda genom livet.
Poffa:
Och nu har jag listat ut varför det blir tomma inlägg ibland. Men det tar jag med Marcus.
Det jag ville ha sagt var dock:
Jag har röstat på tre olika bidrag, en gång per bidrag. Röstar jag på en som jag redan tidigare röstat på får jag besked om att jag redan röstat. Väljer jag dock en som jag inte tidigare röstat på så får jag upp "Tack för din röst".
Jag har dock valt att testa detta mot de tröjor som ligger sämst till. Så jag borde inte ha påverkat utgången.
knaskamilla:
Och hur bra är det att man kan rösta en gång på varje bidrag i tröjtävlingen på åfficijella? Är det meningen att man skall kunna rösta en gång på alla bidrag så är det märkligt, är det så att det inte är meningen så är det pinsamt.