ULTIMAVICI:
Tycker ändå att hans kurva pekar uppåt. I senaste matchen mot Brynäs såg det faktiskt ut som att han tog i och orkade mer. Var ju stor skillnad jämört med i försäsongsmatcher t.ex
Handlar om att ge honom tid, för att han har skickligheten som krävs tror jag inte vi behöver tvivla på. Träning,matcher och förtroende är det som behövs sedan kommer poängen. Skulle vara otroligt viktigt om han får göra något enkelt mål eller snyggt ass i t.ex PP.
Vi har inte lyxen att bryta några kontrakt med dyra spelare så även ifall han inte producerar nu, så måste Forsberg och klubben göra allt för att få igång honom så han kan hjälpa laget att vinna matcher. Det vi som supportrar kan göra är att ha tålamod med honom.
Det går ju bra för Holloway i SAIK också, undra om deras fans vill att kontraktet ska brytas där med?
Jag var på plats i Örebro förra gången dessa lag möttes i kvalserien. Det blev en stabil 1-4 seger vill jag minnas...
Nu känns de betydligt jobiggare. Vem hade på förhand trott att bortamatch mot Örebro skulle vara en utav seriens tuffaste?
Hade jag haft pengar hade jag nog fan åkt dit idag. Bor ju bara ca 2 timmar från Örebro.
Redigerad kommentar
Rytter: Skulle bli intressant i så fall;) Skulle innebära att Hensick är bänkad också?
Rytter:
Jag tycker vi tittar otäckt mycket puck igen. Känns inte alls bra.
Rytter:Nee, han är den ENDE!! Som är Frisk asså! Fortsätt så!
VARFÖR ska Hedman bara bomba på deras gubbar? Har han nånsin fått igenom ett skott?
HJÄLP, pp igen! Se upp bakåt! o CLess lika värdelösa som alltid.
Redigerad kommentar
Låter som att Modo har rätt bra kontroll på den här matchen faktiskt (För en gåns skull) Kul att Powerplayet verkar ha börjat fungerar också!
Hoppas jag inte jinxar sönder detta nu bara.
1-1 medan jag skriver detta HAHA :D
Ja tror ja tar o skjuter mig med mitt sämsta gevär!
Redigerad kommentar
Rytter:
Nästa gång får vi till att värva forwards som kan backchecka ordentligt, som den här killen exempelvis:
www.youtube.com/watch?v=nWg5XUeSLXoRytter:
Vilken jävla poängtjuv Possler är. Flyttar pucken 3 cm före 2-2-målet. Det är så man vinner poängligor!
Rytter:
Önerud är den nya Björn Svensson. Snacka om blött krut i bössan.
Rytter:
Tycker båda lider av samma problem. Potentialen finns där, men utnyttjas för sällan. Förstod aldrig varför Björn Svensson hamnade i frysboxen, men det kan ju handla om annat än prestationerna på isen.
Den här säsongen tycker jag dock att BS vinner på poäng såhär långt.
Bad_Brett:
Vinner BS på poäng? Han har spelat mer än vad Önen har gjort i Modo-dressen. Inte så svårt då kanske.
Rytter: Fy satans så jävla undebart! :D
Tror det börjar ordna upp sig för laget nu!
Idag behövs det tre poäng. Modo möter Skellefteå hemma och Linköping och Färjestad borta nästa vecka och det låter inte som en nio poängsvecka direkt.
Ser gärna Ullmark i målet iegn.