1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508357 inlägg · 4106 ämnen

Pikkadollens hyllningstråd

« · 1242168 Till forumet

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
knaskamilla: Det var extrapris på bacon hos coop tydligen.
Kommentera

TIKbiff: Just idag är jag stark...
Kommentera

Det verkar inte gå så bra för den ryske Pikkadollen. Har spelat 2 matcher av 5. Noll poäng...
Kommentera

Icing-Ove: Va fasen, har han gått omkring och hetat Hannu-Pekka hela tiden när vi trodde att han bara hette Hannu?

Ханну-Пекка Пиккараинен

Pekka Pikka!
Kommentera

Björn W:
Hannu Pekkadollen 'pelar inte så pra, måste 'pela pättre...
Kommentera

Icing-Ove: Han är välkommen "hem" till Modo vilken dag som helst. Pikka istället för Charlie Cook? MUMMA!
Kommentera

Björn W: Jag kollade in forumet (Minsk har ju till skillnad från vissa andra klubbar ett officiellt forum) och där står det att han är skadad och borta 7-10 dagar. Fansen verkar olyckliga över detta faktum.
Kommentera

Wayne Gresky:
Se där. Då får han Hannu-Pekka krya på sig och återvända till MoDo en annan gång :-)
Kommentera

Icing-Ove: Äh, det är väl dags för en supporterresa till Arena Minsk...
Kommentera

Paddan: Hem å' packa, vi ska åka till Hannu-Pekka!
www.youtube.com/watch?v=T9TZ_2VPFFU
Kommentera

Icing-Ove: Hannu-Pekka med Sylvester som soundtrack? YouTube har då verkligen allt för alla.
Kommentera

Wayne Gresky: Det är väl typiskt att Hannu-Pekka är skadad nu när de visar Dynamo Minsks match idag på Viasat Hockey.
Kommentera

Här har ni en intervju med Hannu Pikkarainen
Kommentera

NordaBoy: Det intressanta i artikeln är väl ändå:

"– Freddan ringer mig varje dag, men vi har inte pratat om Hannu eftersom han inte är på marknaden."
Kommentera

shinzawai:

Ska vi gissa att det låter ungefär så här när Freddan ringer?

Redigerad kommentar

Kommentera

Bad_Brett: Mycket off topic, men jag misstänker att någon svensk skrivit det där. Looses är en väldigt vanlig svensk felstavning. Loose är löst sittande, förlora stavas med ett o...
Kommentera

J F K:

Visst är det så, som Harald Lückner skulle ha sagt. Enligt profilen är han emellertid från Australien.
Kommentera

...det har som sagt varit några in lägg på slutet, så jag vet inte om denna kommentar varit uppe:

"- Jag gillar verkligen Modo och Örnsköldsvik och det är inte lätt att säga nej när en legend som Markus Näslund ringer och frågar om man vill spela i hans klubb."

Man kan tolka detta som att det kommer bli lättare att få tunga namn till klubben i framtiden.

Fast det bästa sättet är nog att ta många trepoängare

Jag är lite orolig för att Pikken ska vara sämre än ifjol p g a skada och bänknötande, men va fan. Nog får vi säga att Macke och Freddan har gjort det bra på pappret.

Lapp på luckan på annandan och en biljett i handen...

Sen har jag en Grotescosketch till Lumberjack. Något säger att han uppskattar den:

alla fall musikinslaget med Type O negative....

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1242168