1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507172 inlägg · 4104 ämnen

Rögle - MODO Hockey 2008-09-23

« · 1066207 Till forumet

Sv: Rögle - MODO Hockey 2008-09-23
Gidde: Hehe, jepp, trots att han är gammal Bjästabo.

Hmm, kanske var Per Wallin jag tänkte på, och då var han ju i klubben i två säsonger. Har tydligen väldigt selektivt minne. Vill dock minnas att han var väldigt duktig i spelet man-man vid sargen.
Kommentera

Paddan: Micke Hjälm

www.svenskakyrkan.se/angelholm/get.asp?id=2395

Magnus Swärdh forskade jag på av någon anledning ifjol, har för mig att han var ledare inom juniorleden i Rögle.

Enligt Mod&hjärta så är han Marknadschef för...hm? Någon marknad.
Kommentera

NuMo: Förresten, han som den sk fylleklacken var som galna i för ett par år sedan. Högaffel, eller vad han hette... hur intresserad av att spela hockey såg han ut att vara igår?
Kommentera

Paddan: Den trevlige Hallänningen som så tålmodigt, eller kanske tom. gärna, tog emot telefonsamtal efter varje match (och ofta även på småtimmarna efter fredag och lördagfestandet )utav den berömde "Falangen" visade att han fortfarande har spelsinnet kvar.

Ett par genomskärande passningar i anfallszonen kunde ha resulterat i mål. Men kanske behöver han lite bättre spelare bredvid sig för att kunna prestera fullt ut. Han blev lite osynlig långa stunder, men det kanske är hans roll på planen numera.
Kommentera

NuMo:

Undra hur mycket han får betalt för att spela rollen av den "osynlige mannen" i sådana fall? ;-)

Hanhade en hel del felpass igår, men det kan ju som du skriver bero på att hans medspelare inte ligger på samma nivå som honom.

Jag gillar honom, men igår var han inte så bra direkt.
Kommentera

shinzawai: Jag tycker att han under sina tre inledande matcher har gjort det han är värvad för att göra. Checka högt i banan och smälla på.
Kommentera

Poffa: Tycker som du säger att han checkar högt och ger iväg tacklingar i tid och otid. Men har märkt att han ibland är mer intresserad av att tackla en spelare som släppt pucken än att uppmärksamma vars spelet kommer att gå och på så sätt gjort det möjligt för motståndarna att lättare få igång sitt spel och komma i en halvfarlig spelvändning. Men man kan väl inte få allt. Tycker det är skönt att se en spelare som verkar gilla att tackla och dessutom faktiskt inte alltid vara 2-3 sekunder sen som Jonasén var.
Kommentera

Poffa: [url=www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1309921/sankte-skrallganget-med-ett-bandyma] -Vi mötte ju Rögle Bandyklubb så det passade bra med ett bandymål. Vi hade scoutat motståndarna väl, säger Svartvadet.[/url]

:-)

Kommentera

« · 1066207