1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514852 inlägg · 4114 ämnen

säsongen 03 04

« · 291095 Till forumet

säsongen 03 04
Det ska bli intressant att följa modo nästa säsong. Efter den halvdana säsongen förra året kommer vi att vara ordentligt revanshsugna. Jag har dock en viss känsla av att ett lag som tidigare hade zäta i laget kommer att vara ännu bättre än förra säsongen. Men jag tror och hoppas att Modo ska vara snäppet bättre än Timrå denna säsong
Kommentera

Sv: säsongen 03 04
green:

Lag som Färjestad, Djurgården och MODO har under en längre tid varit stabila lag, sedan finns det vad som i musikbranschen kallas för "One hit wonders". Vilken kategori Timrå tillhör tänker jag inte säga. Men de som känner mig lite grann kan nog räkna ut vad jag menar.
Kommentera

poffa: Hehe, ja inte kommer de efter MoDo iallafall. Vi har ju 18 klara poäng i derbygruppen ju:))
Kommentera

green:
För att modo ska kunna vara med i toppen nästa säsong tror jag det krävs mer än revanchsugna spelare. Får de dock hem några NHL-rykten så som Svartvadet och Salomonsson så kan nog vad som helst hända.
Kommentera

willysson:

Jo jag vet, vi möter också Luleå i derbygruppen, så det går ju på ett ut.
Kommentera

poffa: hehe, det jaha ska vi räkna luleå, så har vi 36 poäng:) dvs 18 före er.
Kommentera

green: Det blir alltså MoDo-Timrå i final, då ?

Kul!
Kommentera

Hälge: Ja äntligen guld för oss då med andra ord:)))
Kommentera

Frisco: Eller hur??? ´När säsongen kommer , blir det dans runt era backar:))
Kommentera

Så läste man lite i AB angående det här med byte av nationalitet och så visar man en bild på Forsberg i Finlandströja, med nummer 27(urk!) gratulerad av en viss Teemu Selänne.

Vilken tur att de skriver OBS!! Montage. Jag var så orolig:-)
Kommentera

Dragan 2k:

Det kan inte vara lätt att vara trögfattad... ;)
Kommentera

Timrå IK får ÄNTLIGEN käka sitt första SM-GULD.....
Man längtar liksom redan....
Fethajar du?

Älska Timrå IK i nöd och lust ALLWAYS!!
Kommentera

Dragan 2k: Men fy tusan. Aldrig aldrig skulle man vilja se Foppa eller någon annan svensk för den delen spela för Finland
Kommentera

Frölunda85: En enkel fråga, ordet ironi, har du förståelse för vad det ordet betyder?
Kommentera

« · 291095