1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507066 inlägg · 4104 ämnen

SCA-Cupen

« · 905065 · » Till forumet

Sv: SCA-Cupen
NuMo: Jag drömmer inte om skitbrunt...
Kommentera

Modoante:förlåt mig,men du dom där var riktigt fula!
Kommentera

Modoante: Tror också att det skulle föreställa guldfärg, men det såg snarare ut som en illa brunfärg. Snyggt var det inte!

Arsenals tröjor från förra säsongen - de vinröda - dom hade en riktigt snygg guldfärg som komplement...
Kommentera

Modoante: Du skall inte begära att en tik skall känna igen en färg han bara kan drömma om.
Kommentera

Kevin O Shea: Dom där tröjorna ska bara användas under försäsongen och under europacupspelet.Det där bruna som du säger ska nog vara guldfärgat tror jag.tycker tt dom är helt ok men dom vita tröjorna är snyggare än dom svarta enligt mig.
Kommentera

Modoante: Jag kanske inte hör hemma i den här gästboken, då jag är Timråsupporter...men jag måste i allafall få ställa frågan:
Vad tycker ni om era nya matchtröjor?
Svart med en diarrébrun bord och en självlysande rödorange linje - själv tycker jag att det var bland det styggaste jag sett.
Och det försöker jag säga med hyfsat objektiva ögon.

Vad tycker ni MoDosupportrar?
Kommentera

Modoante: Modo var en besvikelse eller hur!inte undra på att dom blev så griniga när dom inte hängde med alls!såg ut som dom satt kvar i bussen på parkeringen..
Kommentera

Modoante: Vi väntar tålmodigt på att läsa när Harald Lückner påtalar hur fult Timrå spelade den här matchen.

Kul med en lite tuffare batalj såhär redan under försäsongen. Det small rätt bra i början och mitten av tredje. Ni saknade väl en hel del forwards den här matchen. Det förklarar nog en del i de brister som syntes i offensiven. Jag menar bara sex skott på mål under period två och tre.
Kommentera

Cyklob: Nyss hemkommen från matchen.Det var ett taggat Timrå mot ett lite lojt modo tycker jag.Jag är imponerad av Vicktor Hedman tycker att han spelade lungt och behäskat med få misstag.Och kul att han fick göra mål.

Timråpubliken hade verkligen cykloperna på dom skrek ju så fort en timråspelare blev tacklad.Och dom kallar oss enögda.snacka om att kasta sten i glashus.

Power play var lika dåligt som vanligt.Och dålig tekat var det också det kan kanske förklaras av att vi saknade två centrar.
Kommentera

MorganaLefaey: Stämmer bra det, ska komma upp senare på st.nu.
Kommentera

Visst kunde man se snuttar från matchen någonstans på nätet? Fick för mig att någon skrev något om det tidigare.

Kommentera

Snoop: Att man vill se spelarna pigga och att dom producerar osv under försäsongen kan jag hålla med dig om att det vill nog de flesta. Men att man förlorar en match liksom det skiter jag i fullständigt. Men helt klart vill man se spelarna producera och visa lite jävlar anamma under försäsongen speciellt från dom yngre spelarna som kämpar om en plats i truppen.
Kommentera

Cyklob: klart att man inte deppar sönder totalt efter en förlust i en träningsmatch och träningsmatcherna behöver inte betyda något alls, se på modo ifjol så klart.Men jag tycker de är kul att se att en spelare som Mika Pyörälä gör succé på försäsongen och även Riku Hahl och Pääjärvi :)
Kommentera

SEGER!!!
Kommentera

Snoop: Nä det har du väll en poäng i. Men jag personligen samt större delen av Modoiterna på HS är väll mer typen som bryr sig när det verkligen gäller något. Men du har rätt i att man vill väll så klart ens lag ska vinna men att förlora en träningsmatch är inget man deppar över.
Kommentera

Snoop: Skönt att man inte kunde gå idag. :)
Kommentera

Cyklob: fortfarande alltid roligare om man vinner, de är inget snack om den saken.
Kommentera

källan: Inget att deppa över, bättre att grabbarna spelar uruselt nu och spelar bra när det verkligen gäller något :). Själv har jag blivit för gammal för att lägga ner för mycket fokus på alla resultat i dom meningslösa träningsmatcherna.
Kommentera

Modoante: synd att modo ligger under
Kommentera

hellge: Nej, känner varandra gör vi nog inte. Vi har säkert stött på varandra någon gång. Har också ungarna på hållänget.

Fast den disskusionen kanske vi skall ta i en annan tråd. ;)
Kommentera

Hahl Bundy: Ingen risk för att du får äta upp det iaf. Lite svårt att få ass. från utvisningsbåset av den gode Chef Skröder.
Kommentera

qwertas: Jag travesterade precis er Gusse. Om du scrollar lite längre ner så ssr du det. :)
Kommentera

qwertas:

Jasså, känner vi varandra?
Kommentera

Hahl Bundy: elitseiehockey? Låter norskt! ;)
Kommentera

Hahl Bundy: Just nu får han väl inte det ?
Kommentera

Gusse: Helt otroligt att P-Å Skröder fortfarande får spela elitseiehockey..
Kommentera

hellge: Du är inte hemsk, bara lite smålustig. Skönt att se att du verkar ha släppt förra säsongens slutspel iaf.......oops, risk för återfall???
Kommentera

hellge: Dessutom bor jag typ ett dragskott från dig så det gör det ju enkelt med lämning och hämtning för min fru. :)
Kommentera

73Sjöbba:

Vadå, jag sprider bara ren kärlek. (-:

Är jag verkligen så hemsk? Äh, jag tror det där är en sån där Timrågrej. Du vet lillebror typ...
Kommentera

hellge: Hahahaha, låter otroligt roligt. Pyssla med Hellge!

Kanske kan ta dig på orden 9-14 januari, det kanske kör ihop sig lite med barnen så. Har planer på att åka med till Ryssland och blogga från Europa cupen.
Kommentera

Jaha här var det livat :). Kom nyss hem igen och nu står det 3-1 till Timrå. Men men försäsong är försäsong :).
Kommentera

qwertas:

Jag har haft ett halvt dagis här på eftermiddan, så dina kottar hade knappt gjort någon skillnad.

Du vet om man vet att det finns ett gott syfte, då ställer man upp som barnvakt.

Dessutom får de lära sig roliga Timråsånger, om de vill.
Kommentera

qwertas: Jag gör mest som hellge brukar göra , glider runt och försöker reta upp folk. Även jag borde vara på matchen men eftersom jag är dödssjuk(förkyld) så fick det bli via datorn =(
Kommentera

Snoop: Ändå! Om bara barnen ville ta vara på lektionerna nu för tiden. :)
Kommentera

73Sjöbba: Jo, lite sur är jag nog allt. Kunde inte få tag på någon som kunde passa mina barn och därför måste jag nu sitta hemma istället för att vara på plats.
Kommentera

qwertas: ojdå, en öm punkt måste jag ha träffat endå.
Kommentera

qwertas: Sur eller?
Kommentera

Snoop: Jag glömde! KraAAmMiIIzzzz!!!!111
Kommentera

Snoop: De flesta Modoiter i denna bok är över 15 år så dina torftiga försök till na na na na naaaaaaa na på en försäsongsmatch fungerar föga bra.

Kom tillbaka och försök dryga dig nästa vår om Timrå skulle slå ut Modo i kvarten och sedan gå och vinna SM-guld. Då lovar jag att jag skall bry mig. Jag kan nästan lova att många här inne skall bry sig då.

Se så, vad var det Frisco rekommenderade? Jo, just det!

www.lunarstorm.se
Kommentera

Lumber Jack: Vilket strålande resultat. Nu vill jag också se många resultatlösa 5 mot 3 lägen och lite lätt uppgivna miner från Harald och Freddan. Vilken trevlig försäsong.
Kommentera

73Sjöbba: Styfen assisterade just till 3-1. Kanske därför? :)
Kommentera

73Sjöbba: Exakt. Det var det Gusse undrade.
Kommentera

Snoop: Du får fråga nån av linjedomarna. Dom har monopol på sådana syner.
Kommentera

Gusse: Ass. på Styf
Kommentera

Gusse: Varför?
Kommentera

Gusse: Han har väl iaf inte skallat någon eller ?!
Kommentera

Helt otroligt att Per styf fortfarande får spela elitseiehockey..
Kommentera

Frisco:

Du har nog rätt..
Kommentera

Frisco: varför surfar du inte in där själv?
Kommentera

Snoop: Ett bra sätt för dig att få kompisar kanske?
Kommentera

« · 905065 · »