1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508357 inlägg · 4106 ämnen

Seriepremiär 2008-2009

« · 1061670 Till forumet

Sv: Seriepremiär 2008-2009
Jaha, nya kedjor igen i genrepet, hoppas Harri vet vad han håller på med och att han vet vilka kedjor han ska spela med när det väl är dags.

Personligen har jag väldigt svårt att se hur kedjan Svarten-Warg-Werner ska kunna fungera. Vem ska få fart på den?
Kommentera

shinzawai: Äh, är det inte bara att ta något av all den där reklamen som finns på nya matchtröjan och tejpa ihop Salle med? Hmm, tro om jag glömde att säga att det ser ut att vara alldeles för mycket reklam på tröjan och att matchtröjan är väldigt anskrämlig. Fast det gick ju inte att byta tröjdesign för att man hade ett treårigt avtal med Reebok, eller hur tusan det nu var.
Kommentera

shinzawai: Så är det när man börjar bli till åren, det vet du väl själv? ;) Fast känner vi Salle rätt så är det alltid närmre till pessimism än till optimism. Han är nog att räkna med till premiären.
Kommentera

MorganaLefaey: Har man inte hört "snart spelklar" under rätt lång tid när det är Modo-spelare inblandade? Våra läkare verkar vara skitduktiga på glädjeprognoser.
Kommentera

MorganaLefaey: Det är absolut ingen panik i nuläget. Bättre att ge ungdomarna chansen ordentligt i början av serien.
Kommentera

shinzawai:Missa premiären kan väl ske men om inte läkarna är helt bakom flötet så lär det väl bara vara premiären det handlar om. För om de i 2 veckors tid sagt att han bör kunna spela nästa match samt att man låtit honom träna på is så har jag svårt att se att skadan skall vara allvarlig.
Men skulle den vara det är det bara att ge sig ut på marknaden och jaga något. För utan salle känns det surt värre.
Kommentera

shinzawai: Boka in en thailandsresa på direkten.
Kommentera

Seriepremiär 2008-2009
Jahapp, då blir väl Salle årets Svarten/Sundström anno 2007-2008. Ljumskproblem brukar sitta i länge, och lär helt klart påverka hans träningsstatus och hans skridskoåkning resten av säsongen. Goddamnit.
Kommentera

« · 1061670