1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

500274 inlägg · 4094 ämnen

Silly season - 2019

« · 2022962 · » Till forumet


Sv: Silly season - 2019
Amitiel: kontinuitet!!
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
J F K:

Hörde jag rätt, ett nytt kontrakt med Björn på 3 år.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Bra nyhet
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
J F K:
3 nya år med Björn. Lite busigt framfört då jag trodde han saft upp först....
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
jonsson: Ja, antingen det eller så en ny spelare. Tror inte att det är en nyhetssändning om exempelvis Hagelin skulle välja att lämna, utan det lär vara de två första alternativen.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Tarasov:

En förlängning kanske?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Costanza:
Nyhetsuppdatering 14:10
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Woody: Freddan håller SHL-klass.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Gavelo: Mm. Men förgäves.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Woody: Som vi hejar på Almtuna
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Costanza: Lycka til i afton...not.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Donald: Han slarvade vi bort. Bara att ta förlusten. Klickade på alla spelare som är födda i Övik och hittade MoDo-bjässen Timo Blomqvists son Sami som nu dominerar i DEL2. 162 matcher-110 mål-102 ass-212p
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Bad_Brett: nån fler än jag som vill kräkas när jag ser JO i fbk ställ?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Rytter:

1-2 nu
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Costanza: Jag gissar på Mora.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Rytter: Rutinerad. Kan göra poäng. Samma ålder som Toby, har haft ett tillfälligt kontrakt till sista januari för att vänta på bud. 3 år i tyska ligan innan det. TUTO spelade hemma samma dag som Glader och gänget åkte över :-)
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Costanza:

35 årig back från finska andraligan? Nej tack tror vi kan hitta bättre om inte kör vi på det vi har.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Costanza: Timrå ligger under med 0-2 efter 7 minuter. Bra för oss om det står sig.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Kalle Kaijomaa har fått erbjudande och flyttar utomlands. MoDo?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Donald: Och Mario Kempe kanske skulle vara intresserad av att spela med Modo om vi går upp.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Tycker lite synd om honom när jag googlar honom, haha.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Donald: Jesper var klar för oss då vi åkte ur, bröt med Karlskrona då för att komma närmare föräldrar m.fl då de nyss fått barn, men drog till Saik då vi åkte ner
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
OM det skulle vilja sig väl och vi tar oss upp i år så ser jag gärna Jesper Olofsson i Modo. Hans kontrakt går ut i år med fbk, har Modo som moderklubb och är en spelare som man skulle kunna knyta upp på lång sikt.

Är skitkul med junisar på uppgång men det tråkiga är när det lämnar luckor i laget när dom drar över till NA. Olofsson Sr tror jag kommer kunna vara en stabil shl spelare i många år framöver samt kan bidra till att Viktor kommer hem när han har fyllt spargrisen tillräckligt i NA
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
fel tråd
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Modo-Målet: alla bös lövare har hamnat på gröngult.se. Ganska skönt tycker jag 👍
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Modo-Målet: kanske helt enkelt bara är så att det är stendött🤣
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Kunglouie: jag ser inga inlägg... skickar för att kolla om jag får fram något
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Kunglouie: ja jag hamnade på Silly o gamla inlägg
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Hmm varför är alla dagens inlägg borta?

edit: Och efter jag skickat ett eget så kom de fram...
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
jonsson: Wallinder var målsugen snygga dragningar !
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Petosöjä:

Känns lite märkligt ändå när dom vinner skotten (KIK) plus att dom får sånt spelövertag ibland men ändå står det 1-5 på tavlan.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Riktigt skön spridning på målen ikväll, vore ju perfekt om de andra kedjorna började producera såhär lagom till slutspurten.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
hanzon: fasiken va skönt 5-1 istället för ev 4-2 , kul att Olofsson fick näta o Foppa tre ASS ikväll !
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
hanzon: ja såg han skymta förbi vid sargen, match lördag så gissar han åker hem efter matchen ikväll, hoppas Modo undviker utv nu o inte släpper in 4-2 tidigt då blir det jobbigt
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Hellqvist står i båset
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Trilske: Kanske åkt på samma sjukdom som Tambellini
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
modomille: Tycker det känns konstigt att han skulle skippa matchen pga det, när han lika gärna skulle kunna stanna kvar nån dag extra och sticka dit efter matchen.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
modomille: bara en coach uppsatt på Kik också men möjligt Hellkvist åkt hem några dagar
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
KRM: Kanske att han fick någon sorts "dispens" och passade på att åka till familjen nu när han ändå är i skåne? Eller så följde han med Glader och Omark till Finland?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Precis, vid en vägspärr hoppade Hellkvist av bussen och passerade över Gavleån i riktning mot Länsstyrelsen. Fick med sig taktikboken och passet, men inte Norlinder och Tambellini som fastnade med medaljerna i armstödet. Fruktansvärd kupp av Brynäs detta.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
KRM: han klev av i Gävle...-;)
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
jonsson: Är inte Björn där heller? Står bara Styf uppsatt som coach?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Forsberg med Olofsson o Rosdal , From med Jelvert o Sylvander med Hägga o Björka, enl EP
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Heyerdal:

Ja, ser lite märkligt ut
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Rytter: ser på swehockey att platsen i första bredvid Jonsson/Karlqvist står öppen, vet inte om det är en miss eller att de avvaktar, LP inte uppsatt ännu
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Tarasov:

Detta älskar jag med Björn:

Patrik Karlkvist-Jonathan Johnson-Linus Pettersson

Här har en spelare varit bänkad och utanför laget, när han väl kommer tillbaka får han chansen rejält. Han får gå in i vår förstakedja och spela med de hetaste spelare.

Hade varit så mycket enklare för Björn och göra som 95% av coacherna och flytta upp någon från andra till första, sedan tredje till andra osv, för att skapa en lucka i fjärde där man sätter in ersättaren.

LP får verkligen chansen ikväll ifall inte Tambellini är tillbaka, hoppas verkligen han tar den och bjuder på lite hockeygodis och visar upp sig från sin bästa sida, för han har det i egna händer, förutsättningarna kan han inte klaga på iaf.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Foppatofflan:
Jag tycker man skall vara väldigt försiktigt när man plockar in en ny målvakt, men kanske Steen. I övrigt så känner jag inte för något av de andra namnen. Kanske Holm då, men föredrar Meyer som varit uppe till diskussion innan.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
Tarasov: vad tror du om de andra tänkbara spelarna från finska ligan som Adam Johansson listat i ÖA idag?
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
hockey_21:
Jag minns honom från ett JVM, tror det kan vara en oslipad diamant som behöver 2 säsonger i samma klubb.
Låst ämne

Sv: Silly season - 2019
hanzon: Det är en rätt defensivt inriktad back om jag inte minns fel, så produktionen på honom är rätt väntad. Dessutom ser jag hellre att vi tar in en defensiv istället för offensiv back.
Låst ämne

« · 2022962 · »