1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Silly season

« · 2818581 · » Till forumet

Sv: Silly season
Smurfen: "Vann dom bara ETT guld!?"
Kommentera

Shangattay: Spelar nog inge roll vad MoDo gör , skulle vi vinna SM-guld så nog skulle vissa klaga på något ändå !!!
Kommentera

Shangattay: Näsen skjuter aldrig, Winberg är ju i princip bara en defensiv back, Byström värdelös ja men spelade knappt, Big Sam skadad halva säsongen.

Jag gillar Berglund men din jämförelse är så oerhört dum. Tycker det är en bra förlängning han spelar med hjärta för föreningen och funkar mycket bra som 5-6e back och är utöver det knappast dyr heller.
Kommentera

k1modo: Berglund har redan gjort lika många mål som Näsén, Winberg, Byström och Big Sam sammanlagt. Täcker skott gör han också. Vilken spelare i Berglunds prisklass vill du hellre ha i hans roll?
Kommentera

k1modo: Perfekt värvning, sjukt bra senaste matcherna och älskar klubben. Skulle skrivit 5 år!
Kommentera

k1modo: tog inte länge innan någon började o klaga. Han lär vara rätt billig och han har gjort det rätt bra sen han kom hit. Ser inget fel på denna förlängning. Stor roll i PP, kan skjuta. Tror han ligger på 3+1 just nu om jag inte minns fel.
Kommentera

Lulessss: Han är helt obegriplig den Hinken alltså. Kompiskontrakt deluxe. Knappast Berglunds förtjänst att vi ligger där vi ligger nu.
Kommentera

k1modo: Om det är sant? Det vet jag inte.

”Enligt uppgifter till Hockeynews är parterna överens om två nya år, vilket innebär att backen förblir Modo trogen till och med 26/27. ”
Kommentera

Lulessss: Är det sant?
Kommentera

MoDoNörden: Saknar tiden när MoDo ägde frågan kring MoDo och anordnade press-konferens. Nu sipprar allt ut från Madhawk och Gud vet jag. Lite mer diskretion vore önskvärt
Kommentera

Framnäs: Gillar backar som skjuter pucken direkt stenhårt under ribban. Bra förlängning. Laget har väl gett sig faan på att bli kvar och siktar mot slutspel. Gillar trenden i alla fall..
Kommentera

Lulessss: Tackar! Känns som en klok investering.
Kommentera

MoDoNörden: Berglund till 26/27.
Kommentera

Framnäs: Frontsy tror att det är vaktmästaren.
Kommentera

MoDoNörden: Nån som fått fram namnet?
Kommentera

MoDoNörden: Vem vad fan händer?
Kommentera

Costanza: Hoppas Therese är MoDoit, en drömkvinna iså fall.

Tror vi alla saknar en Therese
Kommentera

puffe: "Ska du verkligen vara med den här killen som bara blänger, Therese?" var väl det som fick Foppis att trycka på gasen..
Kommentera

puffe: Foppa har 1 miljard. George har 0 miljarder. Inte så stor skillnad. Jag kan matematik.
Kommentera

Costanza:" Det finns nätter då Costanza lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man."

"Costanza gör starka män svaga."
Kommentera

puffe: George fick lite småfull sticka in huvudet i Foppas bil utanför Cecilias Krog för att snacka med hans blondin som jag kände. Foppa kände direkt konkurrens då han stirrade in i mina ögon som ett rovdjur. Sen såg han vem som kunde hockey. Startade bilen och körde snabbt iväg med min blonda kompis. Ö-vik var kul på den tiden. Hej, Therese B om du läser här.
Kommentera

Costanza: Fin intervju, har en tröja från föregångaren till Foppa med nummer 21. Sjukt få personer som spelat i 21 i MoDo. Kul att han bara fick numret av en slump. Ingen dryghet där inte
Uppladdat:

0x600-received1304554336712567_Ii3cpuZgSFrah2w.jpeg

Kommentera

puffe: Kul intervju med Peter som jag inte sett:

www.youtube.com/watch?v=j-tnVmIXz6E
Kommentera

Costanza: Sjukt att man (som fattig bonndräng) fortfarande lider med Wernblom, Peter, Markus, som inte fick vinna sitt SM-guld. Men dom gläds väl liksom vi dödliga, över de guld vi fått hitentills
Uppladdat:

0x600-lordoftherinks_bZW2RSfWOQlD0W3.jpg

Kommentera

SPOODI:
Kollar nu bara gamla hockeyklipp då Foppa tacklar.
Fan, nu måste kika på den där tacklingen. Det är som att se på en symfoni och det härliga ljudet då det låter "BONK" eller "SMACK!"
Kommentera

Blake: Sasse o Bysse kanske? Anfall är bästa försvar
Kommentera

Costanza: Du kan kolla CHL nästa säsong!
Kommentera

Frontschwein: Kör en femma också då

Brashear Kuusela Hinote

Pikkarainen Lintner

Mike Morrison
Kommentera

Frontschwein: Börjar undra om du inte har björklövenfärgade toarullar när du nu är så skitnödig, Frontsy ;-)
Kommentera

Blake: Antos!
Sista backen är svårare... Norlinder kanske.
Kommer fasiken inte ihåg vilka skridskoskickliga backar vi haft.
Ja Hedman var väl ok. (Den yngsta)
Kommentera

puffe: mitt bidrag till kedja blir.

Flanagan, Spina, Yetman

Tribuncovs och Kurvinen

Roman Malek
Kommentera

SuneMangs: Hur mycket party måste det inte vara i mitt gamla Gävle då ni tokdominerar SHL. Jag måste ner och ta med mig Brynäs-VooDoon till Ö-vik, även om det börjar röra på sig i kalsongerna hos Rantta och andra efter att George beordrat tigerbalsam till dem som såsar runt.
Kommentera

SuneMangs: Absolut men finns verkligen 0 anledning att inte gå med!
Kommentera

Costanza: No George no party!
Kommentera

SPOODI: "Rekommenderar alla att köra och skapa ett konto på sidan!"

Vill bara förtydliga att inget konto behövs för att vara med att tävla :)
Kommentera

puffe: Ranta - Dave Spina - Cumiskey... vilka två andra speedkulor hade passat in i den femman?
Kommentera

SPOODI: George är inte med så att andra kan få vinna.
Kommentera

SuneMangs: Rekommenderar alla att köra och skapa ett konto på sidan!
Kommentera

Hej alla!

Är man intresserad av 4-nations (vet att inte alla är det) har jag gjort en tävling där man får vara med om man vill. Se länk nedan för mer info. Undrar man något kan man skicka en bubbla till mig bara :)

Tack på förhand!
Kommentera

Bössa 68: Sjukt trist att du hann före, hade varit oerhört stolt över ett sådant fint inlägg
Kommentera

puffe: oj ! Gammgubba självsmeker!
Kommentera

Costanza: Vi får flytta till en annan tråd sen, men vore kul att skapa kultfemmor(går att göra många) men ser gärna en målvaktsbackup plus en Rikard Lintner-kopia i PP som avlastar forwards med målgörandet
Kommentera

puffe: Big Bernie får öva skridskoåkning så är han snart ikapp i kultrankingen bland MoDobackar. Skjuta kan ju killen.
5 dar kvar till transferfönstret stänger, men jag ser inget som behövs just nu. Vill gärna att nån säger emot!
Kommentera

Costanza: poesi
Kommentera

puffe: In med Cumiskey och Pikkarainen våren 2025!

www.youtube.com/watch?v=T9TZ_2VPFFU!
Kommentera

Costanza: Beep Beep.........Äntligen är det över.....

www.youtube.com/watch?v=pjbeO_I8iUI
Kommentera

Heyerdal: Precis, alla jävla MoDotränare har ju ansvar för försvarsspelet. Karlin har totalansvar för att det är stirrigt där bak. Men det är klart, vi ska ju inte ens spela i egen zon och nu blir det snart slutspel. Beep! Beep!
Kommentera

grimiss: Sundell boxplay, Holmström pp sen jobbar alla tre tillsammans med Karlin som är huvudansvarig.
Kommentera

« · 2818581 · »